Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 jul 2025 13:46

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Langt derude et sted.. der er jeg.. lige nu
Hej psy.
Jeg har nu i tankerne om at lave et skab til indendørs grow af skunk.
Det gode ved skabet er at det ligger klods op til en emhætte... ved ikke om det der omtalte filter der ka ta lugten virker osv, men det ska lige undersøges.

Men...
Det er første gang i mit liv jeg skal lave sådan noget indendørs.. sååeh..

Jeg har nogle spørgsmål.
jeg har set på nogle frø .. det koster 600 kr for 10.. er det overdrevet sindsygt ?
eller får man virkelig bare hvad man betaler for ? please ikke kom med et arrogant svar :peace:
og ... de siger sommetider 100 % female seeds .... COME ON !? wtf

Og..
Så har jeg udvalgt mig nogle forskellige slags skunk jeg syndes ser for nice ud.
Vilken en af de her syndes i er en sikker vinder ?
både i udbytte - og i hvor nemme de er at dyrke / hvor glade de er for at vokse : )
og vigtigst ! har i haft nogle gode erfaringer med det her planter ?

Da Purps
The long awaited first Purps hybrid is here! We?ve coupled this almost mystic female Purps with a great Afghani male and kept the original spicy flavor of the Purps while piling on just a bit more resin.

605,00 DKK
* Height: 140-160 cm
* Type: Mostly Indica
* Yield: 300-350 p.s.m.
* Flowering Time: 9 1/2 to 10 weeks

120,00 DKK

BBQ - Bwana´s Balcony Queen - Dansk uden/indendørs skunksort
(Top44 x Skunk #1) x (Skunk #1 x Top44) = BBQ

Velegnet til både altan og vindueskarm - behøver ikke kunstlys på nogen måde for at modnes.
En skunktøs der er velegnet til hjemmedyrkning for fattigrøve eller folk der ikke gider at rode med HPS eller lign
- kan dyrkes i vindueskarmen
- på altan eller lign.
- men absolut også i haven eller drivhuset
- eller under en 400W HPS i et skab
Skunk tilpasset det nordiske klima gennem 3 generationer
75% sativa med en krafitig lime/citrus duft
Tung røg med klar sofa virkning
Højt THC indhold
Udendørs:
Begynd tidligt forår/medio april - flyt planten ud omkring primo maj
Høst: medio okt./primo nov.
Indendørs/400W:
Blomst: 9 -11 uger
Nem at passe/begynder venlig
Planten kan udendørs blive mere end 250 cm med mange store massive buds - kraftig duft - robust og modstandsdygtig overfor sygedomme

Kali Mist

Måske den bedste sativa tilgængelig i dag. med 90% sativa genetices, vokser Kali Mist til en høj klassisk sativa plante med meget få blade.

Den producerer tætte fuldfede dunede buds, højere afkast end du forventer. plante strukturen og få blade tillader lyset at komme helt ned til de nederste grene, tillader de nederste buds at blive helt modne.

Ved tidlig udplantning, kan denne plante blive meget høj.

Forvent spiralformet blomster med højt harpiks indhold og krydrede duft.

Kali Mist er hyppigt valget af eksperter til deres egen "stash".Især kvinder ynder denne stain, på pladsen efter en velbehagende røg, vi fik adskillige redegørelser som beretter om god indvirkning på menstruations kramper.

Giver en kraftig, energisk og klar virkning.

600,00 DKK
Type: Sativa
Indoor clone grow time: 1 - 5 days
Indoor flowering time: 70 –90 days
Indoor yield: 300- 500 grams/m2
Outside/ Greenhouse harvest time; November

The Pure Afghan is an exclusive landrace from the Mazari Sharif region of Afghanistan. This is the only DNA strain that is bred outside of Holland and are from a fresh seed stock. She is a short plant from the mountainous region resulting in her finishing early.

* Pure Landrace Afghani
* 100% Indica
* Flowering Time: 7-8 weeks
* Yield: 450-550g/m2

The Cole Train is a Humboldt, CA local strain. Jasmine, a mid 90's Silver Haze Hybrid, was crossed with the Train Wreck (T4) male. The result is a large yielding, early finishing strain developed in Coastal California that strives in marginal conditions. She is resistant to mold and a nutrient hog. The old world Columbian flavor makes the 'erb a treat to smoke!

* Jasmine x Train Wreck (T4)
* 70% Indica : 30% Sativa
* Flowering Time: 8 weeks
* Yield: 400-500g/m2

Seedism - BLZ-Bud Female

100% Female Seeds

"Then was brought unto him one possessed with a devil." - The Book of Matthew chapter 12:24

This extremely potent G13 hybrid will raise the standard that most growers are used to. With a THC level to make even the most hardened veterans breaking a sweat, the BLZ-Bud is a strain not to be smoked by the fainthearted.

Growth patterns are primarily those you would expect from an Indica dominant strain, with large fan leaves and very little space between internodes. Flowering single stemmed plants will usually result in one large cluster of buds all along the main stem with a few budding side branches. The typical increase of growth during the first few weeks of flowering can result in a 25-50% increase in height before she stops growing up, making it quite easy to predict when to start your flowering cycle.

The smell and taste are an interesting mixture of sweet, sour and spice. When inhaled the smoke feels thick and soft, almost like drinking a liquid, expanding in your lungs and leaving a sweet aftertaste on your lips when exhaled.

The onset of the high is almost instant giving you no time to prepare for what's to come, make sure to have a place to sit down when taking a blast of this beast. With the initial hit fades away, you get of the floor and your head starts realizing what just happened the high gently changes into a heightened state of euphoria telling you that "it will all be all right again soon".

* Type - Indica/Sativa - 50/50
* Flowering Period - 8 to 10 weeks
* Yield - High

Senest rettet af Kaneda88 27 nov 2009 19:11, rettet i alt 1 gang.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Emhætteidéen kan du højst sandsynlig glemme, medmindre du vil bruge den til udsugning af varme, bare.
De fleste emhætter suger luften ud i det fri, hvorfor der ikke er brug for et kulfilter. Køb dig et eller lav dit eget hvis lugten er et problem eller du er sikker på emhætten har et kulfilter og ikke bare et standard fedtfilter.

600,- for 10 frø. Om det er dyrt? Det må du jo gøre op med dig selv... Man betaler prisen for de gener man gerne vil have.
Hvis ikke du gider betale mange penge for nogle eksotiske eller helt specielle gener, så find noget andet.
Jeg troede i øvrigt du havde styr på det her, siden du var så flittig til at svare på den tråd vi havde for nylig, om dyre frø var prisen værd?

Hvad mener du i øvrigt med din 100% female-kommentar? Det kunne jeg ikke lure.

Alle sorterne er en sikker vinder. Om det er en sikker vinder for dig, kommer jo an på hvad du gerne vil gro og hvad dine mål er.
Hvis du er i tvivl, så gro nogle af standardsorterne som der er masser af information på nettet om. Hvis du ikke gider det, jamen så gro noget du har lyst til eller synes lyder spændende.

Al cannabis er nemt at dyrke. Det kræver ikke den store videnskab. Som Kaktus Klausen ynder at sige, så kan det sgu gro i kattepis og glasskår.

Det der tæller, er hvor meget man har sat sig ind i det fra starten, hvilket udstyr man bruger, samt sin egen erfaring.
Derfor kan vi ikke fortælle dig noget om yield, i og med du skriver du ingen indendørserfaring har, ikke skriver noget om dit udstyr og vi ikke ved hvor godt forberedt du er.

Medlem
Brugeravatar

Ariaji skrev:
Emhætteidéen kan du højst sandsynlig glemme, medmindre du vil bruge den til udsugning af varme, bare.
De fleste emhætter suger luften ud i det fri, hvorfor der ikke er brug for et kulfilter. Køb dig et eller lav dit eget.

600,- for 10 frø. Om det er dyrt? Det må du jo gøre op med dig selv... Man betaler prisen for de gener man gerne vil have.
Hvis ikke du gider betale mange penge for nogle eksotiske eller helt specielle gener, så find noget andet.
Jeg troede i øvrigt du havde styr på det her, siden du var så flittig til at svare på den tråd vi havde for nylig, om dyre frø var prisen værd?

Hvad mener du i øvrigt med din 100% female-kommentar? Det kunne jeg ikke lure.

Alle sorterne er en sikker vinder. Om det er en sikker vinder for dig, kommer jo an på hvad du gerne vil gro og hvad dine mål er.
Hvis du er i tvivl, så gro nogle af standardsorterne som der er masser af information på nettet om. Hvis du ikke gider det, jamen så gro noget du har lyst til eller synes lyder spændende.

Hej : )
jeg er lidt træt af dig... undskyld men jeg ka da godt have styr på nogle ting - eller være kommet i tvivl over noget ?
Sig endelig til hvis jeg ikke har ret til at stille de her spørgsmål, efter min post for nylig : )
Man får hvad man betaler for - det er hvad jeg ved, men hvis du lurede hva for en side det her kommer fra, så er det skam ikke frøene jeg mistænker her, men forhandlerne.
Og det skal da indrømmes at efter den tråd for nylig, har jeg tænkt lidt over hvem det er jeg køber hos, og vil prøve nye veje - for evt at se om det giver mere held.

Og jeg har ny på det med indendørs skunk grow, det betyder jo ikke at jeg er amatør til alt det andet ? suk....

Hvis du læser hele min tråd vil du forstå 100 % female kommentaren.

ja man kan finde en masse " salgs info " på nette hvor de lover høje THC værdier, men ideen var jo at høre om i havde haft held med nogle af de sorter her jeg nævnte...

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Og jeg er ved at være godt træt af dit paranoiatrip. Tror du jeg er efter dig, eller hvad?
Jeg har aldrig kommenteret at du ikke har styr på tingene eller sagt du ikke må stille spørgsmål hvis der er noget du er i tvivl om. Hvad er det da for noget at lukke ud?
Og hvornår har jeg nogensinde kaldt dig en amatør?

Jeg har læst hele din tråd og det eneste sted der står noget om 100% females, er at du har udvalgt 1 sort der er 100% female. Igen spørger jeg dig: Hvad mente du med kommentaren? Om man kunne stole på det eller hvad?

Og ja, man kan da finde en masse salgsinformationer. Men det er altså ikke det jeg snakker om. Jeg snakker om gener. Der findes gode og dårlige gener. Som du selv så pænt skrev, så får man hvad man betaler for.
Vælg nogle anerkendte producenter, så er der ikke så meget slinger i valsen. Man får hvad man betaler for. Hvor du vælger at købe frøene fra, det interesserer mig ikke. Jeg vil gerne pege på nogle producenter for at hjælpe dig, men hvor du skaffer frøene må du sgu selv rode med - det kommer ikke mig ved.

Mine svar til dig er ikke anderledes end de svar jeg giver til alle andre folk der beder om hjælp her på forummet. I stedet for at tro hele verden er imod dig så get over yourself og tag min hjælp for hvad det er: Venligt ment hjælp for at få dig i gang med at gro indendøre.
Hvis du altid opfører dig sådan her, så kan jeg sgu godt forstå folk her på boardet blev træt af dig.

Medlem
Brugeravatar

Ariaji skrev:
Og jeg er ved at være godt træt af dit paranoiatrip. Tror du jeg er efter dig, eller hvad?
Jeg har aldrig kommenteret at du ikke har styr på tingene eller sagt du ikke må stille spørgsmål hvis der er noget du er i tvivl om. Hvad er det da for noget at lukke ud?
Og hvornår har jeg nogensinde kaldt dig en amatør?

Jeg har læst hele din tråd og det eneste sted der står noget om 100% females, er at du har udvalgt 1 sort der er 100% female. Igen spørger jeg dig: Hvad mente du med kommentaren? Om man kunne stole på det eller hvad?

Og ja, man kan da finde en masse salgsinformationer. Men det er altså ikke det jeg snakker om. Jeg snakker om gener. Der findes gode og dårlige gener. Som du selv så pænt skrev, så får man hvad man betaler for.
Vælg nogle anerkendte producenter, så er der ikke så meget slinger i valsen. Man får hvad man betaler for. Hvor du vælger at købe frøene fra, det interesserer mig ikke. Jeg vil gerne pege på nogle producenter for at hjælpe dig, men hvor du skaffer frøene må du sgu selv rode med - det kommer ikke mig ved.

Mine svar til dig er ikke anderledes end de svar jeg giver til alle andre folk der beder om hjælp her på forummet. I stedet for at tro hele verden er imod dig så get over yourself og tag min hjælp for hvad det er: Venligt ment hjælp for at få dig i gang med at gro indendøre.
Hvis du altid opfører dig sådan her, så kan jeg sgu godt forstå folk her på boardet blev træt af dig.

Jeg har skam ikke paranoiatrip eller tror du er direkte efter mig, jeg syndes bare altid dine svar indeholde en eller anden form for tvivl på en, altså om man nu er god nok til det man laver, eller ved nok om det.. jeg ka sku aldrig rigtig bruge det til noget syndes jeg.

....... ja... om man kan stole på om det er 100 % females...

jamenææh... hvorfor hjælper du så ikke ?
Altså med at pege forskellige sorter ud ?
Det jo faktisk det jeg beder om-
og så er det jo iorden at indrømme hvis du intet ved om de sorter jeg har lagt ud her, for det gør jeg ikke og det er derfor jeg spørg.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Fordi jeg ikke kan pege sorter ud for dig! Jeg ved jo ikke hvad du gerne vil gro, din dork!
Læs da hvad jeg skriver i stedet for at tro at alt bliver leveret på et sølvfad.

Og det er fandeme da for åndssvagt at tro jeg ikke synes "du er værdig" eller noget andet. Det kunne da ikke bekymre mig mindre, jeg prøver bare at hjælpe dig på rette vej.

Skriver de 100% female, så er frøene 100% female. Er de andet, så lyver producenten og deres produktbeskrivelse skal ændres. Er producenten troværdig, så er frøene 100% female, når det er angivet at de er 100% female.

Af de nævnte sorter er den eneste jeg ikke har prøvet "Seedism". Men du har jo heller aldrig skrevet hvad du gerne vil vide (udover yield og sværhedsgrad - hvilket jeg åbenlyst ikke kan svare på grundet jeg ikke kender dit udstyr, samt dine evner/erfaring med cannabis!).
Så stram lige op engang.

Det her er i hvert fald mit sidste forsøg på at hjælpe dig. Men det kan du sikkert heller ikke se fordi du jo allerede har set dig sur på mig, pga. et eller andet selvtillidsproblem.

Ha' en god aften.

Medlem
Brugeravatar

Ariaji skrev:
Fordi jeg ikke kan pege sorter ud for dig! Jeg ved jo ikke hvad du gerne vil gro, din dork!
Læs da hvad jeg skriver i stedet for at tro at alt bliver leveret på et sølvfad.

Og det er fandeme da for åndssvagt at tro jeg ikke synes "du er værdig" eller noget andet. Det kunne da ikke bekymre mig mindre, jeg prøver bare at hjælpe dig på rette vej.

Skriver de 100% female, så er frøene 100% female. Er de andet, så lyver producenten og deres produktbeskrivelse skal ændres. Er producenten troværdig, så er frøene 100% female, når det er angivet at de er 100% female.

Af de nævnte sorter er den eneste jeg ikke har prøvet "Seedism". Men du har jo heller aldrig skrevet hvad du gerne vil vide (udover yield og sværhedsgrad - hvilket jeg åbenlyst ikke kan svare på grundet jeg ikke kender dit udstyr, samt dine evner/erfaring med cannabis!).
Så stram lige op engang.

Det her er i hvert fald mit sidste forsøg på at hjælpe dig. Men det kan du sikkert heller ikke se fordi du jo allerede har set dig sur på mig, pga. et eller andet selvtillidsproblem.

Ha' en god aften.

er det så svært ?
en af de her sorter..... det er det jeg hele tiden har sagt.

Okay jeg har bare ikke så meget forstand på det - at jeg lige vidste man allerede ku se på førene at det var hunner...... sådan noget er jeg vandt til man kigger efter når de har fået " nosser "
Nej du må skam selv om - om du vil hjælpe mig eller ej, the thing is your not helping so f*ing much : )

I min tråd spørg jeg efter hvad i har haft bedst erfaringer med.
Det vil sige, at har du været tilfreds med en af de her sorter og har prøvet af dyrke dem, så sig frem ... ellers... så lad vær

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Between a rock and a hard place

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Nej jeg kan godt se jeg ikke har hjulpet med noget som helst. Du har ret. Nu kan jeg pludselig se hvor tåbeligt det var af mig at kommentere din emhætte-idé for at spare din tid og evt. forhindre dig i at blive opdaget, forstå dit spørgsmål om 100% females, svare på det, samt prøve at få dig til at forstå vi ikke kan vælge i mellem de sorter for dig, da det er dig der skal gro dem og ikke os. Hvad angår erfaringer, så læs venligst min første post igen. Jeg skrev at alle var en sikker vinder. Jesus Christ.

Ydermere vil jeg gerne ønske dig tillykke, du er den første bruger på et board nogensinde, der har fortjent at komme på min ignore-liste.
Håber du må få et langt og lykkeligt liv.

Medlem
Brugeravatar

Ariaji skrev:
Nej jeg kan godt se jeg ikke har hjulpet med noget som helst. Du har ret. Nu kan jeg pludselig se hvor tåbeligt det var af mig at kommentere din emhætte-idé for at spare din tid og evt. forhindre dig i at blive opdaget, forstå dit spørgsmål om 100% females, svare på det, samt prøve at få dig til at forstå vi ikke kan vælge i mellem de sorter for dig, da det er dig der skal gro dem og ikke os. Hvad angår erfaringer, så læs venligst min første post igen. Jeg skrev at alle var en sikker vinder. Jesus Christ.

Ydermere vil jeg gerne ønske dig tillykke, du er den første bruger på et board nogensinde, der har fortjent at komme på min ignore-liste.
Håber du må få et langt og lykkeligt liv.

Mit spørgsmål til emhætten var nu mere om der fandtes et filter, de omtalte filtre der kan filtrere lugten, for... står der et par pansere ude forand min dør en dag, og emhætten køre, så tror jeg vidst nok lige de får en sky af skunk i fjæset.

Jeg er ligeglad med om alle er vindere ? det rager mig da.
Jeg vil stadig gerne høre om jeres erfaringer med div planter som jeg har nævnt, hvis i altså har nogen, kan skam ikke se hvad du ikke forstår ved det.. overhoved.. ja nedgør mig og kald mig ting, jeg er sku ligeglad : ) ved ikke hvad du får ud af det.
Og jeg ville nu stadig gerne vide om man kan se på et frø om det er female ?
og gør hvad du vil jeg er sådan set ret ligeglad.
Jamen mange tak og i lige måde

Dagny skrev:

Præcis

Moderator
Brugeravatar

@Kaneda88
100 % female, kaldes ferminized, hvor der laves frø fra to hunplanter, man stresser den ene til at blive herma, derefter bestøver man en hun med déns pollen, og resultatet er så at de nye frø mangler det hanlige kromosom (evt. stavet forkert, but you get the point), og derfor må være hunner. Der kan dog forekomme hermaer, det oplevede jeg med nogle Laughing Buddha, fra Barney's seeds, hvor én af dem var herma, men det er uhør sjællent ved gode avlere, men det skete så her.

Jeg har hørt rigtig godt om BBQ og Kali Mist. BBQ mest af udendørs folket, men Kali Mist er på min To Do list, mest fordi jeg er vild med sativaer og sativa dominerede hybrider.

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
Ærlig talt Lizardman...
Manden prøver rent faktisk på at hjælpe dig, selvom du har lavet en tråd hvor du IKKE specifiserer ordentligt hvad det er du vil.
Jeg tror mit råd i denne situation er at ryge lidt mindre.

Forresten er Afghan (eller Afghan #1) et af mine yndlings-strains, men jeg har også en forkærlig for indica-dominerede sorter og det må man bestemt også sige at den er da den så vidt jeg ved er 100% indica.
En rigtig couch-lock garanti!
Den bliver ikke særlig høj (mere busket og tæt), blomstrer hurtigt færdig og smadrer igennem ens hjerneskal som et tryklofts-bor! :)
Smid den under 400-600 watt og du har en skunk som slår selv de mest hardcore rygere under bordet.

Medlem
Brugeravatar

TAK !
præcis sådan noget info jeg gerne vile have !!
keep it up please :D !

Jeg tror nu jeg prøver en kali mist.. den ser lidt for smuk ud

Medlem
Brugeravatar

må indrømme jeg også er faldet lidt for den her :

Spice Of Life Seeds - Blue Satelite

For the latest Joint Project release of the Blue Satellite the male was selected for its dark purpling and tremendous resin count. Expect a fairly homogenous crop for a true f2. Dark green and huge, the leaves are unmistakable. Many are entirely purple at harvest and all have an uplifting fragrance and high.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]