Hej psy.
Jeg har nu i tankerne om at lave et skab til indendørs grow af skunk.
Det gode ved skabet er at det ligger klods op til en emhætte... ved ikke om det der omtalte filter der ka ta lugten virker osv, men det ska lige undersøges.
Men...
Det er første gang i mit liv jeg skal lave sådan noget indendørs.. sååeh..
Jeg har nogle spørgsmål.
jeg har set på nogle frø .. det koster 600 kr for 10.. er det overdrevet sindsygt ?
eller får man virkelig bare hvad man betaler for ? please ikke kom med et arrogant svar
og ... de siger sommetider 100 % female seeds .... COME ON !? wtf
Og..
Så har jeg udvalgt mig nogle forskellige slags skunk jeg syndes ser for nice ud.
Vilken en af de her syndes i er en sikker vinder ?
både i udbytte - og i hvor nemme de er at dyrke / hvor glade de er for at vokse : )
og vigtigst ! har i haft nogle gode erfaringer med det her planter ?
Da PurpsThe long awaited first Purps hybrid is here! We?ve coupled this almost mystic female Purps with a great Afghani male and kept the original spicy flavor of the Purps while piling on just a bit more resin.
605,00 DKK
* Height: 140-160 cm
* Type: Mostly Indica
* Yield: 300-350 p.s.m.
* Flowering Time: 9 1/2 to 10 weeks_______________________________
120,00 DKK
BBQ - Bwana´s Balcony Queen - Dansk uden/indendørs skunksort(Top44 x Skunk #1) x (Skunk #1 x Top44) = BBQ
Velegnet til både altan og vindueskarm - behøver ikke kunstlys på nogen måde for at modnes.
En skunktøs der er velegnet til hjemmedyrkning for fattigrøve eller folk der ikke gider at rode med HPS eller lign
- kan dyrkes i vindueskarmen
- på altan eller lign.
- men absolut også i haven eller drivhuset
- eller under en 400W HPS i et skab
Skunk tilpasset det nordiske klima gennem 3 generationer
75% sativa med en krafitig lime/citrus duft
Tung røg med klar sofa virkning
Højt THC indhold
Udendørs:
Begynd tidligt forår/medio april - flyt planten ud omkring primo maj
Høst: medio okt./primo nov.
Indendørs/400W:
Blomst: 9 -11 uger
Nem at passe/begynder venlig
Planten kan udendørs blive mere end 250 cm med mange store massive buds - kraftig duft - robust og modstandsdygtig overfor sygedomme
Den producerer tætte fuldfede dunede buds, højere afkast end du forventer. plante strukturen og få blade tillader lyset at komme helt ned til de nederste grene, tillader de nederste buds at blive helt modne.
Ved tidlig udplantning, kan denne plante blive meget høj.
Forvent spiralformet blomster med højt harpiks indhold og krydrede duft.
Kali Mist er hyppigt valget af eksperter til deres egen "stash".Især kvinder ynder denne stain, på pladsen efter en velbehagende røg, vi fik adskillige redegørelser som beretter om god indvirkning på menstruations kramper.
Giver en kraftig, energisk og klar virkning.
600,00 DKK
Type: Sativa
Indoor clone grow time: 1 - 5 days
Indoor flowering time: 70 –90 days
Indoor yield: 300- 500 grams/m2
Outside/ Greenhouse harvest time; November _________________________
The Pure Afghan is an exclusive landrace from the Mazari Sharif region of Afghanistan. This is the only DNA strain that is bred outside of Holland and are from a fresh seed stock. She is a short plant from the mountainous region resulting in her finishing early.
*
Pure Landrace Afghani
* 100% Indica
* Flowering Time: 7-8 weeks
* Yield: 450-550g/m2_____________________________
The Cole Train is a Humboldt, CA local strain. Jasmine, a mid 90's Silver Haze Hybrid, was crossed with the Train Wreck (T4) male. The result is a large yielding, early finishing strain developed in Coastal California that strives in marginal conditions. She is resistant to mold and a nutrient hog. The old world Columbian flavor makes the 'erb a treat to smoke!
* Jasmine x Train Wreck (T4)
* 70% Indica : 30% Sativa
* Flowering Time: 8 weeks
* Yield: 400-500g/m2____________________________
Seedism - BLZ-Bud Female100% Female Seeds
"Then was brought unto him one possessed with a devil." - The Book of Matthew chapter 12:24
This extremely potent G13 hybrid will raise the standard that most growers are used to. With a THC level to make even the most hardened veterans breaking a sweat, the BLZ-Bud is a strain not to be smoked by the fainthearted.
Growth patterns are primarily those you would expect from an Indica dominant strain, with large fan leaves and very little space between internodes. Flowering single stemmed plants will usually result in one large cluster of buds all along the main stem with a few budding side branches. The typical increase of growth during the first few weeks of flowering can result in a 25-50% increase in height before she stops growing up, making it quite easy to predict when to start your flowering cycle.
The smell and taste are an interesting mixture of sweet, sour and spice. When inhaled the smoke feels thick and soft, almost like drinking a liquid, expanding in your lungs and leaving a sweet aftertaste on your lips when exhaled.
The onset of the high is almost instant giving you no time to prepare for what's to come, make sure to have a place to sit down when taking a blast of this beast. With the initial hit fades away, you get of the floor and your head starts realizing what just happened the high gently changes into a heightened state of euphoria telling you that "it will all be all right again soon".
* Type - Indica/Sativa - 50/50
* Flowering Period - 8 to 10 weeks
* Yield - High