Anti Hero skrev:
nej, egentlig ikke, prøver bare på at finde ud af om det kunne lade sig gøre

er rimelig ny i faget, men det er jo med at finde ud af de løsninger der er og hvad man event kunne gøre for at optimere rummet og event få plads til flere, som sagt vil bare gerne have det perfekt fra starten af

Forresten hvilke planter vil du anbefale til sådan et rum, gerne begrundet svar

Jeg vil anbefale dig planter som du har lyst til at ryge.
Hvis du er ude efter en sort der ikke er så meget hokuspokus i at gro, så kan jeg anbefale dig at kigge på de stabile sorter som Skunk #1, Northern Lights, California Orange, Afghani #1 osv.
Og ellers er det kun dit ønske til røgen der sætter grænser.
MaxG har godt nok ret i at indica-strains bliver mindre sådan generelt, men selvom man bruger sativa-strains behøver højden ikke blive et problem. Så kører man enten bare 12/12 fra frø, eller giver dem en meget kort vegge-tid. Eller binder dem ned. Mulighederne er mange.
Modsat MaxG synes jeg ikke du skal tage til takke med indica-strains, hvis du selv er en sativa- eller hybridmand. Der er ikke noget værre end at bruge tid, kræfter og penge på at gro noget røg man i sidste ende ikke har lige så stor lyst til at ryge, som hvis man vælger sig en god sort fra start af.
Du kan gro alle indesorter i dit skab, dér. Spørgsmålet er bare hvad du har lyst til, hvor længe du vil vente og hvilken teknik du vil bruge.
Og pas på med at sige du vil have det perfekt fra start af

I og med du er nybegynder så er det rimelig svært at få det lavet perfekt. Perfektion kommer med erfaring.
Det du har lige nu, er allerede et rigtig godt springbræt ind til dyrkningsverdenen. Så få du bare det skab op at stå og kom i gang med at dyrke.
Hvis du vil have en idé til hvordan du starter dit første grow bedst muligt, så start med at få groet et par moderplanter i dit ene rum. Når de er store nok, så tager du en bunke kloner fra dem og fylder dit bloom room med dine kloner og lader dem vokse op og fylde dit rum ud. Et såkaldt SoG grow.