Hej med jer.
Jeg er på vej igang med mit første grow. Eller det vil sige, at jeg venter på en vis hjemmeside kommer op at køre, så jeg kan få købt mig lidt frø. Derefter skulle klaveret bare spille ;D
Jeg har læst en del indlæg her på siden, og har allerede lært en masse. Men jeg vil gerne lære mere, da mit første grow, jo gerne skulle give gevinst og blod på tanden til mere. Det, jeg vel egentlig søger, er en form for "kom godt i gang med dit første grow tips":p Eller måske en form for top 5 ting, som bare er vigtigst, der er styr på, når du går igang. Det er ikke low-budget grow, men da det er et eksperiment her i starten, og det er til selvforsyning, er jeg heller ikke interesseret i at spendere en formue på diverse sager. Men der er selvfølgelig ting, som bare er nødvendige!

Hvis billedet lykkedes at uploade, er det skabet, hvor jeg vil plante. Det er 42 cm bred, 60 cm dybt og 145 cm høj. Det er helt hvidt. Er det okay forhold?
Jeg forestiller mig at plante low-ryder - en kammerat har anbefalet disse, og haft held med en udendørsgrow her i sommers. Dertil har jeg læst, at de ikke lugter så forfærdeligt. Men modsat har jeg også læst flere steder, at low-ryder ikke kan anbefales. Det er jo et spørgsmål om smag og behag, men det kunne alligevel være fedt, hvis nogen også ville dele erfaring med dette
Jeg håber folk tager godt imod postet, og at det ikke ligner andres for meget. Har siddet og studeret siden nøje, og konkluderede at jeg ville forsøge med mit eget post.
Caramonesi
------------------------------------
"Hvad er mennesket? - En svag og skrøbelig krop, nøgen, af naturen værgeløs, henvist til fremmede hjælp, et offer for skæbnens luner" - Seneca