Hej folkens
Jeg er en glad ryger, jeg nyder at ryge og jeg går op idet, jeg har kraftige holdninger inden for brugen af Cannabisplanten og jeg går også meget op i at det er så lidt usundt som muligt når man ryger
Nå
men here we go jeg ahr besluttet at bygge mit eget ” gro box/ gro skab/ gro sted”
Det gør jeg fordi jeg ikke vil støtte Hverken rockerne eller Indvandre banderne ved at købe røg hos deres pushere
Jeg er studerende så jeg får udeboende su og har et bi-job ved siden af, Alle de lamper og pære ejg bruger er cfl'er
Så
regel 1: Alt udstyr skal skaffes gratis eller fås osv. ingen udstyr Må købes. Med undtagelse af gødning og ting som er umulige at skaffe gratis
Det jeg har i forvejen er her:
Massere af fatninger til cfl
Tape
Potter
Bestøver
Ledninger
Det her har jeg ikke:
Frø
sted at gro
2 Kraftige cpu blæsere til at suge varmen ud
3 cpu blæsere til at puste luft ind
muld
gødning
mineraler
Cfl pære
Jeg er ret godt sat ind i hvordan det fungere ang. bygning af skabet jeg ved godt cfl lys ikke er det bedste der findes. Men ejg har tænkt mig at bruge rigeligt med lys da jeg ikke betaler strøm

Når men planen er her at jeg så vil poste beskeder hverdag eller i det mindste hver anden dag men hvordan det går, i henhold til at skaffe de nødvendige ting i kan samtidig komme med gode råd,
og forslag til at skaffe diverse ting,
Bare rolig jeg ved at listen med ting jeg ikke har er stor men bare rolig jeg har snart selve skabet og er i gang med at fixe pære, så det her bliver en slags LOG over hvordan man helt uden de store økonomiske kvaler kan lave en gro box håber i forstår hvad der står og ikek tager jer af manglende punktummer og kommaer Jeg er ordblind og glemmer at sætte dem ind
…....................................,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, men til de stivstikker det betyder noget for så er her nogle punktummer og kommaer du kan bruge hver gang du ser der mangler 1

:D
Vil i vide mere kan i bare spørge
RESUMÈ
Jeg vil poste hverdag om hvordan indsamlingen og produktionen af ”The grow box”
Jeg vil poste billeder hver gang der sker noget nyt
Jeg vil fortsat poste efter boxen er færdig her efter vil jeg poster hver anden dag med billeder osv. om hvordan det går med planterne
Derfor håber jeg på det her bliver en sticky så der er mange ældre brugere der for set den og lagt en kometar eller 2
Er der noget jeg ahr glemt så bare spørg