Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 19:02

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 30 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Junior medlem

Hej folkens

Jeg er en glad ryger, jeg nyder at ryge og jeg går op idet, jeg har kraftige holdninger inden for brugen af Cannabisplanten og jeg går også meget op i at det er så lidt usundt som muligt når man ryger

men here we go jeg ahr besluttet at bygge mit eget ” gro box/ gro skab/ gro sted”

Det gør jeg fordi jeg ikke vil støtte Hverken rockerne eller Indvandre banderne ved at købe røg hos deres pushere

Jeg er studerende så jeg får udeboende su og har et bi-job ved siden af, Alle de lamper og pære ejg bruger er cfl'er

regel 1: Alt udstyr skal skaffes gratis eller fås osv. ingen udstyr Må købes. Med undtagelse af gødning og ting som er umulige at skaffe gratis

Det jeg har i forvejen er her:

Massere af fatninger til cfl
Tape
Potter
Bestøver
Ledninger

Det her har jeg ikke:
Frø
sted at gro
2 Kraftige cpu blæsere til at suge varmen ud
3 cpu blæsere til at puste luft ind
muld
gødning
mineraler
Cfl pære

Jeg er ret godt sat ind i hvordan det fungere ang. bygning af skabet jeg ved godt cfl lys ikke er det bedste der findes. Men ejg har tænkt mig at bruge rigeligt med lys da jeg ikke betaler strøm :)

Når men planen er her at jeg så vil poste beskeder hverdag eller i det mindste hver anden dag men hvordan det går, i henhold til at skaffe de nødvendige ting i kan samtidig komme med gode råd,
og forslag til at skaffe diverse ting,