MaximumG skrev:
bare lige et par hurtige skud fra hoften.
Dragonhaze - nem at passe, flot vækst, dejlig røg.
Hawaiian skunk - ligeså nem at passe, bedre vækst, og mere markant røg
begge typer har jeg selv dyrket, og har været glad for den smule jeg har fået ud af det, med mine evner.

ellers foreslår jeg du selvfølgelig bare køber noget god røg igennem en ven, og beholder de frø der nu måtte være deri, og så forsøger dig med dem først.. erfaring kommer før alt andet..

men selvfølgelig er der de klassiske:
white widow.
big bud
northern ligth (rigtigt god nybegynder strain)
osv osv..
Held og lykke med projectet. og husk at fyr nogle billeder ind når det er kommet op at køre

Tak for tipsne ^_^
På lang sigt var planen at have et par moderplanter stående vi kunne tage stiklinger fra, og havde tænkt på noget i stil med white widow, amnesia haze og northern light, for at have noget forskellig røg alt afhængig af ens humør/situationen..
Men ja, først og fremmest skal vi have noget erfaring med hjemme dyrkning, så jeg tror valget falder på northern light, lyder som er et godt forslag ^_^
Og der skal nok komme en masse billeder, kommer helt sikkert til at stille hundrede af spørgsmål om "Ser planterne rigtige ud?! >_<" når man går og bekymrer sig for sin skunks ve og vel :p
Vi skal bygge et growhouse senere i dag og glæder mig som et lille barn med at komme igang xD