Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 30 jul 2025 13:01

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

jeg er i fået fingerne i 5 stk Low ryder, har alderede smidt dem til spiring. ville høre om det er for sent at dyrke dem nu?

Ellers må jeg sku lige have fat i en cfl lampe :)

Medlem

Geografisk sted: Bornholm
Det er sandsynligvis for setn ja, desværre for dig ...

Medlem
Brugeravatar

Det for sent hvis du vil have dem ude.. men du kan da plante indendørs.

Medlem

tromle skrev:
Det for sent hvis du vil have dem ude.. men du kan da plante indendørs.

Kan jeg ikke bare have dem ude her de næste 15-30 dage også tage dem ind?

Moderator
Brugeravatar

Du har omkring 1,5 måned før frosten kommer, dvs. ~6 uger, hvor lowryderen tager 9-10 uger i hvert fald, så du kommer nok ikke uden om lys. Lysmængden går jo også noget ned i efteråret, så hellere lade lampen tage over før end senere. Men du kan sikkert godt bruge solen hele september, uden probs.

Medlem

Frosten er da begyndt at komme sent? dvs. hvis jeg dyrker i potter kan de stå udenfor til slutningen af oktober.
Er bare lidt i tvivl om den kan betale sig at investere i en CFL lampe? Har fundet et billigt sted hvor man få reflektor + cfl grow for kun 50 euro + porto.
Hvor lang tid holder sådan en cfl lampe? for hvis det, så kan jeg jo altid bruge den til mit næste grow når vinteren starter? jeg har nemlig lysstofrør til vegge?

Junior medlem

er du heldig at frosten kommer sent i år kan du godt være heldig du ka evt forre dem de sidste uger nede om stænglen med halm og oven på noget ko møg stiller du dem fks i potter ka du tage dem ind gro det sidste 4 uger under en fks 600wat, de ka overleve mild frost et stk tid hvis du forre stænglen godt men her sgu ikke meget sol til at få noget ordentligt blomst og virkning ud af dem ved ha dem ude nu, men du er dog rigeligt sent ude med det udendørs dyrkning jeg plejer dyrke tidligt som muligt om forår samt sætte nye stiklinger frø ud til juli mdr ca og bruger ikke low rider hvorfor plante en plante som den du ka ikke lave en moderplante og der er iblandet ruderstal hamp hvilke sætter thc værdi væsentligt ned samt de bliver så små, så bruger alm strains uden auto blomstring så ka de alle om efterår nå at blomstre ka dog godt se en vis ide i at plante auto flowering som fks lov rider plante mange og de blomstret færdig allerede efter 9 uger fra frø, men det ville så kræve man havde en masse frø jo ville være dyrt sku ud købe så mange frø men man ku jo lade hanner stå de første par gange og høste en masse frø

Medlem

Gruden til jeg er så sent ude er fordi jeg har alderede plantet nogle skunk planter men de blev hanner :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]