here's what i do..
tager en 2 liters flaske og fylder den med vand.. GHE series til jord siger 5ml gro 5ml bloom 5ml micro per 10liter vand .. ergo skal vi kun bruge 1ml af hver per 2 liter vand.. jeg starter altid med halvdelen kun.. og så trapper stille og roligt op.. men man skal virkeligt passe på.. det noget koncentreret skidt.. og nu ved jeg ikke hvordan vandet ser ud hos dig, men hos mig bliver PH værdien lige en lille smule lavere end den skal være, når jeg har blandet.. og det kan man jo kalde et problem, da der kun følger PHdown med..
men anyways.. start med ½ml af hver til 2 liter vand.. så giv dem almindelig vand de næste 2 gange, og så give dem 1ml af hver per 2liter vand..
så burde du efterhånden også være nået til bloomfasen, og så ændre skemaet sig jo lidt..
mit umiddelbare gæt, og løsning som jeg også selv regner med at ty til, er at anskaffe mig et 10liters dunk/bøtte/beholder.. så det jo lige til at gå til, og så skal man ikke blande gødning HVER og hveranden dag.. good luck med projektet ellers