Child of Aum skrev:
Blæseren kan du spare ca 150 kroner på - honeywell er sgu ikke så godt igen - har set den i funktion - endda i butikken hvor jeg overvejede at købe den - men hey - min 100 kroners biltema er sgu ligeså god.
Groteltet kan der spares en del på ved at bygge det ud af lægter og spånplade + det er mere stabilt - har set et grotelt - jeg er heller ikke imponeret på den konto - mylar er billigere at købe selv - tror du kan spare en 3-400 kroner her.
Lyset er ok, men kan nu opgraderes til en 600w måske endda to pærer hvis man kigger lidt rundt.
Har ikke nogen kommentar til kulfiltret...
du mener 1.8 m3 og ikke cm3 i din udregning ikke?
Så mangler du bare at skrive potter og diverse sager på - men ellers ser det jo fint ud...
Downsiden ved at bygge selv er at man skal have værktøjet - men det jo ikke unormalt at have diverse liggende - eller er det...
PLUR
Hvordan kan det være at hver gang jeg opretter en tråd, så det ligesom om du ikke rigtigt læser teksten?
hvad er det du ikke forstår i at skrive forslag ned, som folk kan bruge til noget, istedetfor bare at slynge en masse negativt lort ud? .. tråden er ment til forslag.. som koster omkring 3000kr.. hvorfor skriver du så ikke et forslag ned, med priser osv.. så vi har andre har noget at bruge til noget brugbart, istedetfor hvad du lige syntes der skulle ændres ved mit?
hvis du har et forslag så skriv det ned.. det er det tråden er til for

.. vi andre ku godt bruge noget at reflektere os i, stedetfor bare at høre om hvor du har sparet og hvad du har lavet.
Det ment som en guide til hvad ting ca koster hvis man kigger lidt rundt på nettet..
en slags - hvis du ville, så kunne du dyrke om 3 dage når posten har været her - tråd ..
ikke at dine kommentarer ikke er værdsat, jeg syntes bare at du er for hurtigt til at skrive en gang juks, istedetfor egentligt at komme med konstruktivt.. men måske er det bare mig?
Jeg vil hvertal hellere høre DIN ide, istedetfor at høre hvad du ikk kan lide ved min ide..