Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 30 jul 2025 12:59

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Se billederne, er det tid til høst eller skal jeg vente lidt?
Billede
Billede

Medlem

Geografisk sted: Bornholm
Man plejer at sige at høsten er i hus når 80% af pestilerne er blevet røde, det ser det ikke ud til at dine er. ellers en vild plante du har gang i der! lad den stå så længe som muligt, så bliver den kraftigst. du vil ikke fortryde det. hvis du har travlt er det stensikkert kanon røg allerede nu, men hvorfor nøjes med det næstbedste?

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Between a rock and a hard place
Det ligner meget noget fra mit første grow. Dem høstede jeg da de så ud som dine gør nu.
De var meget gode, men andet grow var KLART bedre. Der fik de lov at stå væsentligt længere. Tålmodighed lønner sig virkelig :-)

Senest rettet af Dagny 24 aug 2009 22:05, rettet i alt 1 gang.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: North State :)
Hvis det var min plante kunne jeg godt finde på at høste den nu. Du får en tungere, mere stenet virkning ved at vente. Måske en uge endnu, for at få lidt mere ud af den.

Moderator
Brugeravatar

Kunne godt bruge nogle billeder i fuld størrelse til at se farven trikomerne, umiddelbart ser de stadig noget lyse ud. Jeg ville tro at den ville have godt af en uge eller to endnu, men skunk skal heller ikke blive overmodent, især hvis man ikke er til sofarøg. Det gælder om at finde sin ynglingslingsmodning, og det kan ifølge egne erfaringer betyde lige så meget for rusen, som sorten i sig selv.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Helt væk
Du kan evt nappe et skud nu og lade resten stå lidt, så kan du selv vurdere hvor meget det giver i potensen og hvilken ændring i effekten det giver :)

Junior medlem

Xtreme skrev:
Du kan evt nappe et skud nu og lade resten stå lidt, så kan du selv vurdere hvor meget det giver i potensen og hvilken ændring i effekten det giver :)

Lidt ala det her gjorde min ven.

Han havde en stor plante i sit første grow, så tog han og høstede ca halvdelen, og ventede 2 uger med anden halvdel.

Det jeg vil frem til er, jeg havde svært ved at tro ham da han sagde de to joints vi røg (1 første høst og en anden høst) kom fra selv samme plante,

Så hvis det er en strain du vil fortsætte med, kan du vel høste den lidt i faser- og derefter vudere hvilken du bedst kunne lide.

Junior medlem

hvis i bruger en lup eller et microskop så kig på krystaller når de er vide udvikler den ikke mere så høst klar glem det med farve på hår

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]