Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 30 jul 2025 17:55

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej

Så har jeg lige fået mit første lille grow room op at kører, og skal til at spirer føene imorgen. Alt står klart det eneste jeg mangler er gødning, men jeg syns det er en jungle at finde ud af hvad der er bedst, og vil derfor gerne hører jeres erfaringer, skal det være organisk eller kunst, hvilke n,k,p værdier er bedst og hvilket produkt har i haft bedst erfaringer med? jeg dyrker i 50% Muld 25% perlite 25% Vercumilite. Jeg har set på Terra Vega (Grow) og (Bloom) og også Advanced Hydroponics of Holland (Grow) og (Bloom)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hvis du vil læse om NKP-værdier, så tjek den udemærkede gødningssektion ud på http://dcfonline.dk/cf :)

Junior medlem

bruger selv ghe flora serien og dyrker hydro alletiders gødning advanced hydroponic serie er os god bruger en del større mængde gødning end deres gødning skema putter mere og mere i efterhånden men holder øje med blade kommer der brune blad spidser ik mere gødning lige med det samme men er over dobbelt mængde af hvad de skriver dog uden at få brune blad spidser

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Rundt på gulvet
Har lavet brændenelle vand der har stået i 2 uger nu. Hvor tit skal jeg give mine 2 30 liters spande med 2 planter i hver?

hvor tit skal de lige have en 1.5 liters dunk ? - De er gået i blomst. 2 måneder gamle planter.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]