Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 30 jul 2025 20:19

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: hydro anlæg
Junior medlem

hej jeg søger et billigt hydro anlæg til 40 planter har ca 13 kvm at dyrke på det blir lavet moder og stiklingsrum osv lys gødning osv haves, søger evt også ec og ph målere.
mvh massgrower

ps hvad plejer i at få ud af hver plante?

Junior medlem

eller evt nogle bubble anlæg

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Altså at købe et færdigt hydro anlæg til 13 kvm ville koste RIGTIG mange penge .

Hvis jeg var dig ville jeg lave dem selv hvis du bare har lidt håndværker sans så kræver det ikke så meget :)

Eventuelt lav nogen borde som passer ind i rummene med en smule fald den vej vandet skal rende af og så lav et automatisk drypvandingsystem yderst simpelt og fungere rigtig godt ;).

Det kan aldrig siges hvad man får pr plante. Altså hvilken sort? hvor langtids vegetativ fase og dine growskills generelt ;) .

Junior medlem

køb nogle murer kar skær halvdel af dem sæt en plug med slange op i hver og lav et udløb med ca 5 - 7 cm højde uden om det rør lav et større rør fyldt med huller og lukket i toppen der sætter du os slange i bunden som skal gå ned til dit kar og fra dit kar putter du en pumpe i tager du en slange med fordelere og op til hvert indløb sæt så potter i med dine planter brug lega som gro medie (husk rigtig hydro lega da det andet ka få din ph til være svær at styre) hver klon har du i en lille grodan blok du sætter ned i potten med lega rundt om rødder sæt det til med ur at fylde op 15 min 8 gange fordelt på hele døgnet fks brug fantasi et ebboflod anlæg er efektivt og nemt lave ellers ka du bruge de der libra kasser der passer til en grodan slaps og så med en drypper til hver plante ha en tagrende for ende hvor det hele løber tilbage i karet og bare lad pumpe køre hele tiden sluk evt sammen med lys

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]