Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 31 jul 2025 13:35

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hejsa :roll:

jeg har fået fingerne i et såkaldt unknown frø (købte 20g pot og der var ca 5 frø i, 4 af dem døde inden de fik spiret selvom de var hårde som sten :( ) og da jeg længe har gået og ville gro selv tænkte jeg "nu prøver jeg det sku" :D

da jeg ikke har meget forstand på det prøvede jeg mig bare ad :) - har læst lidt hist og her rundt omkring growing.
mit kapital var ikke så højt så ville ikke gøre det store ud af det. hvis det ikke blev til noget så blev det ikke til noget. har ikke et grow room eller noget lign.

den står i et hvidt skab med en lampe :oops:

og troed ikke den ville blive til noget da jeg har læst meget ang. at det ikke skulle være så nemt som så men syntes nu det går godt for min lille pige :)

plantede den for ca 1½ måned siden
og har et par billeder af den i dårlig kvalitet desvære da mit kamera er lånt ud til en ven - så i må lige nøjes med webcam kvalitet indtil det kommer hjem

Billede
-
Billede
-
Billede
-
Billede

vil bare lige hører mig ad - hvis i overhovedet kan se det pga dårlig kvali - om jeg skal begynde blomstring
-11/13 lys
kommentare og gode råd MEGET velkommen :)

- jeg har snuppet et blad og lagt til tøre så jeg lige kan få en smagsprøve :)

Go' Ryger herfra :joint:

Medlem
Brugeravatar

Det ser ud som om den er begyndt at blomstrem og at den gerne vil ha' noget mere lys :)
En blæser vil også hjælpe til at gøre grenene lidt stærkere

Junior medlem

okay takker for dit råd :)

har ladet den stå i et vindue i disse varme sommerdage og givet den godt med vand.. men bladene begyndte at blive brune ude i spidserne så har sat den ind i mit skab for at starte med 11/13 lys ( hvis det dog er en god ide nu?)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]