Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 31 jul 2025 13:35

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: first grow :)
Junior medlem

hey så er jeg endelig kommet igang med mit første grow :D frøene jeg bruger har jeg fået af en ven da jeg købte en pose med 5 gram mega syg pot og der var sårn cirka 25 frø i posen og jeg har sat 8 flotte frø til at spire den 25/06/2009 så det vil sige igår omkring 15.00 tiden jeg har sat frøene mellem 2 små tallerkner hvor de ligger på noget vådt/fugtigt toilet papir og derefter sat tallerkerne med frøene ind i mit lille grow kit fra jem og fix grow-kittet har jeg givet 70.kr for og det er med indbygget ventilation. imens jeg har sat mine frø til at spire har jeg skaffet 4 potter 1.5 liter"s som jeg har fyldt med almindeligt blomster jord nede fra jem og fix. har sat frøene og grow kittet ud på vores altan som ligger mod syd så når planterne kommer har de 12 timers sol så det er vidst det hele indtil videre. skal nok holde tråden opdateret et par gange om ugen da jeg vil bruge den som min egen grow dagbog. og der skal nok komme billeder ind når jeg har fundet ud af hvordan man gør i er meget velkommen til at lægge en hilsen eller et godt råd eftersom det her er mit første grow :D

god ryger til jer alle :joint:

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: bag hampen
Glæder mig til og se nogle billeder,

er det bare sådan nogle uknown frø ? (:

Junior medlem

jaa fuldstændig og ham min ven jeg har købt dem af ved heller ikk hva for nogle det er men det kan vi vel se når den er udvokset :)

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
kennethene skrev:
jaa fuldstændig og ham min ven jeg har købt dem af ved heller ikk hva for nogle det er men det kan vi vel se når den er udvokset :)

Argh næppe. Du bliver ikke istand til at kunne se hvilken sort det er - højst om det er sativa eller indica domineret. - Høj og ranglet eller lille og busket.

Junior medlem

jaa det er også det jeg mener :D

Junior medlem

såå er der lidt opdatering til min grow dagbog 27/06/2009 aller min 8 frø har slået spire og har plantet dem i små stiklings bakker 1.dl jord i hver potte og så om planter jeg dem når planterne er kommet frem af de små 1.dl potter til de store 1.5 liters potter men der går nok først en uges tid skal nok holde jer opdateret

billeder kommer meget snart :)

i er meget velkommen til at lægge en hilsen eller et godt råd eftersom det her er mit første grow :D

god ryger til jer alle :joint:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Citat:
god ryger til jer alle

Tak i lige måde, jeg har flyttet din tråd til Cannabis Dyrkning. Venligst hold grow-relaterede tråde der for fremtiden

Med venlig hilsen

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]