Hey hey, velkommen til go'grower's inuques topic
Go apetíte Vil lige tilføje en lille historie, før jeg begynder med at tilføje gro'ning matrialerne ^^
Grundet til jeg dyrke "Hamp" eller så kaldt "Marijuana" er på mange måder på grund af at kunne få nydelsen af en velfortjent Joint i den lune aften stund. Har som yngre haft meget med haver, planter og natur og teknik at gøre, og begyndte i en meget ung alder at ryge joint's eftersom jeg havde en hård tid, der var pleje famillier, der var opholdsteder nogle "slagsmål" for at komme ud af reden og bo for sig selv.
Efter en 8½ års tid fik jeg min vilje, kom afsted til min egen hytte og startede så grow'et.
Den enlige mening med at gro selv, er at kunne forsyne sig selv med "Røg" istedet for at hjælpe "Rigtige" kriminelle, der både sælger stoffer, hash og alt andet der for dig ud og flyve, når man så går fra et par selv forsynene planter, til desideret "Lagervarer" er man gået for vidt, og for min skyld klar til et lille "Ordensholdere" besøg.
Til selve "Plante" emnet : Vi alle har vel engang som små haft vores lille "Urte/køkken-have" Så i de fleste af os er der vel en lille gardner gemt, så hvorfor ikke forsøge os frem hvis vi alligevel har brug for lidt "Røg" ? Mange voksne har holdninger til at "Hash" er så Uha farligt og tænker straks på alle de her "forbrydere som laver store handler og betaler alt med sorte penge!, men sådan er vi alle jo overhovedet ikke, dem der vælger at løbe chancen, skal nok forvente at det ender galt på et tidspunkt.
På længere sigt
!KAN! det give nogle mén og måske forusage at man mister et par år, men til min holdning : Hva så ? lad os leve livet så længe vi kan. ( Stadig bare min holdning, vil ikke bestemme eller vælge andre's! Skrive gerne jeres, ville være fedt med noget feedback)
Nå nok om snakken, lad os få noget jord og frø i bakken
Til mit projekt skal jeg bruge følgende :
10 x Northern lights x hindu kush = Perfekte starter frø, flot plante og passede i Wield og højde

* 10 x Jiffy's til vegative periode
* 125 watt CFL Pære til vegative 18/6 periode
* 400 watt HPS 55.000 Lumens til end of veg - start of flowering
* 10 x 9.5L potter til vidre omplantning
* Veg stadie Gødning
* Blomst stadie Gødning
* En ombygget bord ventilator
* ind/ud sugning med mulligheder for Kul luft filter
* Vand-spray dunk til ændring af luft fugtighed
* 100 liter spagnum solid jord
* Skab med mål af : 105 CM Høj x 105 Cm lang x 70 cm Bred
* Nublret reflektore : En Blank til Blomst og en Nublet til blomst
* ophængs kæder og kroge
* Panda plast, maling og fuge masse
Alt er blevet købt/hentet hjem og er klar til brug
Eftersom så lille skab, skal der sørges for god udluftning, min gennemsnits temp skal ligge fra 26.5-29.5.
Lidt billeder