halløjsa derude, super fed side, man kan sørme bruge mange timer herinde (=
fik d. 24/04-09 så meget mod på at prøve at dyrke cannabis, efter at have læst diverse guides, og set diverse videoer, at jeg kastede mig lige ud i det , med at smide 20 frø til spiring, frøene havde jeg fået af en ven, ukendte frø, men det skulle være skunk, men ja lidt voldsomt at sætte 20 til spiring, men tænkte jeg senere kunne udvælge de bedste planter, og at der ville være plads til at fejle.. frøene spirede fint efter 3-4 dage, og blev sat i små potter, i vindueskarmen, skal lige siges mit budget er ikke skyhøjt (=
d. 19/04-09 - så blev det tid til at plante ud, fandt en masse potter, da jeg på daværende tidspunkt desværre ikke havde råd til at købe nye potter.. det skal lige siges det er et udendørs grow jeg har gang i (= planen er at de skal stå i drivhus indtil jeg kan plante dem ud, hertil kommer mit spørgsmål lidt senere (;
det skal siges det er plantet i REN pottemuld til 8,95 ,- for 20 liter (=
lidt billeder fra udplantning -

d. 26/05/09 - Planterne ser fine ud, pånær et par stykker der har fået noget sygdom, håber på de klarer dem , men tvivler meget, men venter og ser hvad der sker (=

d 01/06-09 planterne er vokset rigtig meget på 6 dage ..

Den ene plante havde fået meldug - den valgte jeg at beskære , mest for sjov, for og se om planten ville overleve og vokse videre ...

- med meldug

- efter beskæring ..
d. 07/06/09 - Planterne har det meget fint, pånær et par enkelte , men de er ved at være så store at de skal plantes om eller ud - og det er hertil mit spørgsmål kommer - Hvad er bedst, at plante dem i 11 liters potter i en blanding af muld og lecasten , eller plante dem i jorden, altså som i et bed , hvor jeg graver jorden op og vender dem med lecesten og muld, altså til at de skal vokse færdig .. og er en 11 liters potte stor nok ?
lidt billeder fra denne lidt overskyede søndag , det skal lige siges planterne står i drivuset , de har bare lige været ude nogle timer og få lidt frisk luft

Planten med meldug jeg beskar - melduggen er sjovt nok gået væk efter jeg beskar den..

Se hvor mørkegrøn planten til venstre er ..

et par af de andre -

Det var alt for denne gang (=
vil løbende holde tråden opdateret med billeder (;