Hej Psychedelia, jeg har i noget tid lurket omkring herinde og læst mig frem til mange interessante ting om diverse euforiserende stoffer - mange tak for det!
Nu går jeg selv og roder lidt med ideen om at plante nogle få skunk planter. De eneste spørgsmål i denne omgang, er altså:
* hvilke frø specifikt (jeg tænker skunk#1, men der lader til at være flere undersorter)
* hvilken hjemmeside jeg skal købe fra? Jeg har ovevejet Zenseeds, men læste at Sensei Seeds var meget bedre.
Edit: Efter at have kigget en smule mere rundt, faldt jeg over en Low Ryder fra Ethnoplanet der i beskrivelsen virker perfekt, nogle råd herom? (det er en Zenseeds lowryder F1)
Jeg regner med at købe 5 feminized frø, og så håber jeg på at minimum 2 klarer den og kan høstes - altså udelukkende et forsøg der kan give mig nogle få joints.
Jeg har genenmlæst
http://dcfonline.dk/cf/ og den kommer helt sikkert til at være min guideline igennem hele perioden (ud over dette har jeg vist mere materiale end jeg nogensinde kommer til at kunne bruge, fra div. film og ebooks.).
Planterne kommer til at stå indedørs, da der ingen mulighed er for at stille dem udendørs. Jeg vil bruge sollys i så stort omfang det er muligt, og supplere med sparepærer - men mere om det på et senere tidspunkt.
Edit: Fjernet links til forhandlere