Hey psy's champs , er blevet tilbudt den dejlige mulighed at lave et stort grow i en garage, sammen med nogle kammerater , vi regner med der kan stå en 35 planter og der skal allerede stå 20 Orange Haze , men de er desværre ikke mine

Så jeg skal komme op med de resterende 15 planter.
- Har kigget lidt , jeg ville godt ha nogle der fylder sa lidt som muligt i bredden men vokser lige op i luften og som får store god topskud og et godt afkom .
Ville godt ha røgen den slår så meget som muligt og ser dejlig indbydene ud . Frøene skal helst være feminized så jeg ikke spiller noget plads (:
-Har kigget på Hash passion men de er desværre ikke feminized .
Har også kigget på Afgan Kush Som man kan få feminized..
Håber på nogle nice Forslag ! helt sikkert psy's takker på forhånd
Til belysning har vi 2, 2meter lange amature med nogle lystofrør Det skulle være nogle der bliver Brugt til Akvarie som kan lyse igennem vand så planterne kan vokse dernede , de lyser ekstra Kraftigt de består a 4 lystofrør og 2 andre lamper som gir uv og sådan, er blevet fortalt at de skulle være ekstra gode til skunkplanter. Der kommer yderligere 2 eller 3 200w gropære op yderligere .
-hvor meget kan jeg regne med at få ud af de 15 planter ? Der kommer til at være ekstrem meget belysning, da vi har gratis strøm . de kommer til at stå i 15 liter spande og kommer til at blive gødet med Hesi gødning vi vil bruge complex root og bloom , så de kommer ikke til at blive begrænset udover størrelse a potte der er 3 meter til loftet , takker champs