Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 02 aug 2025 01:35

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Hey psy's champs , er blevet tilbudt den dejlige mulighed at lave et stort grow i en garage, sammen med nogle kammerater , vi regner med der kan stå en 35 planter og der skal allerede stå 20 Orange Haze , men de er desværre ikke mine :) Så jeg skal komme op med de resterende 15 planter.

- Har kigget lidt , jeg ville godt ha nogle der fylder sa lidt som muligt i bredden men vokser lige op i luften og som får store god topskud og et godt afkom .

Ville godt ha røgen den slår så meget som muligt og ser dejlig indbydene ud . Frøene skal helst være feminized så jeg ikke spiller noget plads (:

-Har kigget på Hash passion men de er desværre ikke feminized .
Har også kigget på Afgan Kush Som man kan få feminized..

Håber på nogle nice Forslag ! helt sikkert psy's takker på forhånd :peace:

Til belysning har vi 2, 2meter lange amature med nogle lystofrør Det skulle være nogle der bliver Brugt til Akvarie som kan lyse igennem vand så planterne kan vokse dernede , de lyser ekstra Kraftigt de består a 4 lystofrør og 2 andre lamper som gir uv og sådan, er blevet fortalt at de skulle være ekstra gode til skunkplanter. Der kommer yderligere 2 eller 3 200w gropære op yderligere .

-hvor meget kan jeg regne med at få ud af de 15 planter ? Der kommer til at være ekstrem meget belysning, da vi har gratis strøm . de kommer til at stå i 15 liter spande og kommer til at blive gødet med Hesi gødning vi vil bruge complex root og bloom , så de kommer ikke til at blive begrænset udover størrelse a potte der er 3 meter til loftet , takker champs :peace: :D

Senest rettet af 2timeGrower 23 maj 2009 14:38, rettet i alt 2 gange.

Medlem

Lyder som et fedt rum, men jeres lys lyder ikke som om det på nogen måde kan klare 35 planter i 15L beholdere... Lysstofrør er dårlige og er kun effektive nok til at starte stiklinge/kimplanter og holde moderplanter i gang, og 2-3 200W kan, hvis det er HPS/MH, nok lige klare 10-15 planter, og endnu mindre hvis det er CFL (sparepærer).

Ærlig talt, det lyder ikke som I har sat jer særligt meget ind i sagerne. Læs http://dcfonline.dk/cf/ MANGE gange, i sidste ende vil I takke jer selv for at forberede jer ordentligt inden i starter.

Go grolyst

Medlem

Stonern skrev:
Lyder som et fedt rum, men jeres lys lyder ikke som om det på nogen måde kan klare 35 planter i 15L beholdere... Lysstofrør er dårlige og er kun effektive nok til at starte stiklinge/kimplanter og holde moderplanter i gang, og 2-3 200W kan, hvis det er HPS/MH, nok lige klare 10-15 planter, og endnu mindre hvis det er CFL (sparepærer).

Ærlig talt, det lyder ikke som I har sat jer særligt meget ind i sagerne. Læs http://dcfonline.dk/cf/ MANGE gange, i sidste ende vil I takke jer selv for at forberede jer ordentligt inden i starter.

Go grolyst

hver Armeture koster 10.500 (uden lamper)

de lange armeture lyser kraftig , det lyser blåt og lyser OG varmer næsten liså meget som et solarie. Der vil i alt komme til at være 8 lystofrør(grolys) , og så sidder der yderligere 2 andre lamper som gir uv og nogle andre stråler i begge armeture , de er på ca 200w begge 2 , de står kun tændt 6 timer af gangen ellers vil det kortslutte det hele , men rørene er tændt heletiden som jeg mener er på ca 80w stk . og yderligere vil der komme de 2 ,3 og nok en 600 bloom pære 200wts op.
- så der vil nok iAlt komme til at være omkring 2500w i alt til 15-20 kvm

- Men ville gerne vide til frøene om hvad der ville være godt :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]