Hej Psy!
Nu er det tid til at jeg lige vil have styr på de sidste par småting, inden jeg giver mig i kast med selv at gro.
Jeg har bestemt mig for i første omgang at plante en håndfuld lowryders, hygge mig lidt med dem, og hvis alt går vel, ja så går jeg direkte videre til Skunk #1 under rigtige omstændigheder.
Det eneste jeg virkelig er i tvivl om, er hvilket mærke jeg skal få fat i!
Jeg har kigget på mærker som Nirvana Seeds, Sensi Seeds og Dutch Passion, har I noget at anbefale?
Umiddelbart hænger jeg ret meget til Sensi Seeds, men jeg ved ikke helt hvor jeg har den idé fra.
Hvad mener I?
Næste del er det udstyr jeg har tænkt mig at anskaffe:
1 grotelt til veggie og blomstring
1 reflektor + ballast
2 CFL pærer på 200w stk. - en til veggie og en til blomstring
1 karbonfilter
1-2 blæsere til ind- og udflutning
Diverse potter og gødning til begge faser.
1. Teltet kommer nok til at være dette telt:

80x80x160 cm. Rimelig god plads, uden at jeg skal ofre for meget i min lille ungdomsbolig.
Det giver mig lige lidt over en kubikmeter til planter.
2. Jeg har som sagt også tænkt mig at bruge CFL pærer til projektet. Mest af alt fordi de kommer til at spare mig en del strøm og ikke bliver lige så varme som HPS'er... Jeg har tænkt at mig at købe dette lille kit:

En reflektor + ballast + 200W CFL på 6400K til veggie.
Ydermere har jeg tænkt mig at købe en 200W CFL på 2700K til når de skal blomstre.
Lyder det fint nok?
3. Jeg har så også tænkt på, at jeg højst sandsynlig får brug for noget udluftning. Jeg regner ikke med at jeg har brug for at skifte luften i rummet ud mere end 2-3 gange i minuttet. Så jeg fandt en billig, støjsvag computerblæser jeg tænkte jeg kunne bruge til formålet. Den er 12x12 cm og flytter 2.2 kubikmeter luft i minuttet, så jeg håbede det kunne være nok. Det havde jeg så tænkt mig at kombinere med et karbonfilter, så jeg slap for stanken i sidste ende... Jeg har jo ikke lyst til at alle på gangen skal kunne lugte hvad jeg har gang i, uden problemer

Men igen har jeg brug for jeres råd!
4. Gødning regner jeg ikke med bliver aktuelt før jeg engang har nogle flotte planter på et par uger. Det har jeg nogenlunde styr på, så det vil jeg godt spare jer for, indtil det bliver nødvendigt.
Jeg havde tænkt mig at så spirerne i nogle 11L potter, så de har mulighed for at ok stort rodnet. Lyder det helt hen i vejret?
Håber I kan hjælpe mig, så jeg kan få bestilt mit udstyr og komme i gang med projektet som det første, når jeg er flyttet ind