Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 01 aug 2025 12:13

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hephey Småwkers'n'Gråwers!

Så er det sgu i år, at mit første grow finder sted. Da jeg stadig bor hjemme, har jeg valgt at lave et guerilla grow.

Jeg har læst lidt rundt omkring herinde, og fået en masse inspiration.

Jeg har nogle random skunk frø, som jeg fik en af ven sidste år. Sorten kendes ikke, men det er det bedste skunk jeg nogensinde har røget Smile . Jeg har tænkt mig at spire frøene med køkkenrulle/tallerken metoden.

Lige et billede af de 6 frø jeg har:
Billede

Så kommer vi til spottet..
Jeg har tænkt mig at dyrke ude i en skov, ikke langt fra hvor jeg bor. Det spot jeg har valgt, ligger så 'normale' folk ikke går derind, med mindre de selv er growere. Har også tænkt mig at pisse i en masse flasker, og sætter rundt omkring så der ikke kommer de satans dyr... Wink Snegle problemet klarer jeg ved at sætter en dåse bajer rundt om planten, med toppen 'foldet ud' så de ikke kan kommer op

her er et par billeder:
Billede

Jeg har tænkt mig at grave jorden op, ca. 40 cm ned. og så vende jorden godt og grundigt, blande det med 25% grus og 15% småsten, 20% hestemøg, og 50% jord, og så smadrede mursten i bunden. Blandingen er inspireret fra forskellige grows herinde fra. hva siger i, er det en ok blanding Smile ?

Spottet set nede fra:
Billede

Har tænkt mig at save grenene lidt til, så der kommer mere sollys når bladene blomstre på træerne Razz

Jeg bor kun ca. lidt under en km fra stedet, så har mulighed for at vande hver eneste dag.

Har tænkt mig at gå igang her i starten af marts Wink

Hvad siger i? lyder det rimeligt? Kom meget gerne med forbedringer og tips, eller andet gøjl Laughing Very Happy

Peace Out.

Mr.Hampmann!

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
I starten af marts lyder lige tideligt nok - med mindre du starter op indendørs.
Som hovedregel plejer man at sige, at det er d. 20 april (420) at frøene ryger i jorden.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Schwiez
Ikke save i skoven når du ikke er ejer af den, tak!
Husk kalk!

Junior medlem

Hej Kaktus klausen:)

Har fundet mig et andet spot, da jeg blev enig med mig selv om at det nok var lidt dumt at gå ud og save i træer og grene:)

Det med kalk, hvor kan det erhverves henne?

I får billeder af det nye spot inden længe..

Jeg har købt 5 LowRider2# Feminized, og så laver jeg ryst på de andre 6 ukendte skunk planter, regner med at 2-3 af dem bliver hunner:) og så vil jeg lave lightergas nol på trim. Og Lowriderne tørre jeg 1 uge i en tørre kasse jeg har lavet (kan i nok få billeder af senere), og så får de omkring 2-3 uger på glas:)

Peace out

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
kalk kan fåes i hvilken som helst planteskole eller lign for en slik =)

Lowriderne tørre jeg 1 uge i en tørre kasse jeg har lavet (kan i nok få billeder af senere), og så får de omkring 2-3 uger på glas:)

Hvordan fungere denne tørrekasse for må bestemt ikke få for høj luftfugtighed så går der sku mug i skidtet :(

Junior medlem

den fungere ved at den står på værelse ved stuetempratur, og så er der en mini blæser fra et anders and blad (yihaaa!) inden i, som ''flytter'' rundt på luften, ved ikke om det har nogen betydning, men det virker smart:D

-Hvordan vil i anbefale at jeg bedst tørre mine lowriders? har ikke plads til at de kan hænge med hovedet nedad oppe fra loftet desværre:(

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]