Hej allesammen, jeg har nogle spørgsmål til at hjælpe med forberedelserne til det udegrow der gerne skulle blive en succes i år!
Vi har planlagt at vi skal have lowryders, de skulle være nemme når det er første gang man dyrker, og fordi de er max 9 uger om at nå til høststadiet. Så snart vejret er til det, ( hvornår kan man egentlig starte med at dyrke udendørs?) sår vi de 20 frø vi har købt, og så lader vi det bare vokse, så der kommer hanner så vi kan få frø. Efter de planter er færdige, så sår vi igen, denne gang har vi så bare 200 frø istedet for 20
Det skal lige siges, at efter at have læst CF-growguiden mener jeg den hedder, har jeg disse spørgsmål:
Hvis man tager en sæk plantejord, og skærer den over på midten, er det så ikke nok plads til en lowryder?
hvornår kan man egentlig starte med at dyrke udendørs?
Hvilket gødning vil i anbefale, som man kan få fat på i et dansk supermarked (helst, med mindre noget på nettet er meget bedre?) både til vegging stadiet og blomstringensperioden? der skal der jo forskellig slags gødning så vidt jeg har forstået?
Kan vi nå at så 3 gange i sommerperioden, jeg læste et sted at man kan så dem ude så sent som i august, og stadig lade dem blomstre færdigt!

Hvis det passer, så kan man sagtens få 3 gange blomst i en sommerperiode?
Skal vi bruge lowryder eller er der nogle krydsninger af Lowryder, for eksempel lowryder 2, som vores planter, for at få bedre resultat, eller er de almindelige lowryders nok?
Håber der nogle der kan svare!
Venlig Hilsen Chris