hej folkens
tænkte det var på tide at få lavet en tråd med mine fine små.
jeg har måttet udbygge med et fint nyt, lille drivhus i år, eftersom at farmand pludselig blev opsat på at dyrke tomater og agurker osv. pladder! men nu har jeg mit eget lille 2 x 3 m drivhus, og det var tilmed gratis!

nå, men drivhuset skal naturligvis bruges til mine små cannabisser. sådan ser det ud:

jeg havde flere store planter tidligere, men jeg måtte sortere uheldigt mange fra som hanner eller herma. (øv!)
jeg har 4 rigtig pæne damer stående derinde nu, og de har blomstret nogen uger efterhånden, skal ikke kunne sige præcis hvor længe men der er i hvert fald stadig længe til høst. forældrene er 2 ukendte danske pot-planter(mødrene) og 5 ukendte danske skunk hanner. hvordan der lige akkurat er blevet befrugtet på kryds og tværs aner jeg ikke, men det er er egen avl!

herunder er et par topskud en smule tættere på. masser af små buds der nok skal gro en del endnu

og til sidst, har jeg for nylig startet et nyt sæt af henholdsvis hindu kush skunk (9 stks i de grønne potter) og 5 white shark (feminized). det er måske nok et sent tidspunkt at starte dem, men nu har jeg både drivhus og en 400 w hps hvis det skulle gå helt galt. såh, for erfaringens og hobbyens skyld

tråden vil blive løbende opdateret til og med ryger-rapport
alt godt, ganja-man
ps skal nok rette de billeder som vender forkert senere, gad bare ikke at fedte med mere photobucket nu.