Hey folkens. Jeg har lavet den her tråd for at modtage kommentarer, samt kritik, og for at kunne stille enkelte spørgsmål, til mit aller første rigtige grow. (dvs. jeg havde 4 grimme planter der stod og ikke blev til noget sidste år.) og så selvfølgelig for at vise mine planter frem

Kvaliteten på billederne er ikke så god, da det er frames jeg har hevet ud fra en optagelse.
Jeg har nogle forskellige bede, så jeg har nummeret dem Grow1, 2 ,3 og 4.
Min jord er generelt godt luftig og der er blandet pottemuld i bedende, og i andre også leca nødder.
Mht. gødning har jeg valgt Canna terra/flores til når de engang får behov for det.
Og ja det er ukendt strain desværre. Har fået af vide at det var et mix. Og så nogle enkelte strains fra DCF, som ellers skulle have været hoved parten, men det lykkedes ikke at få en eneste af planterne fra DCF til at blive højere end 5 - 10 cm. på de sidste snart 2 måneder.
Jeg bruger den metode at jeg planter i små potter i drivhus til at starte med, og så rykker jeg dem ud i bedende når jeg mener at planternes rodnet er stort og proppet nok og planten ser fin og sund ud

Grow nr. 1:

Det er den største plante jeg har indtil viddere:)

Er lidt i tvivl om den har vist køn, og hvilket? Nogen der kan hjælpe?

Grow nr. 2:
Jeg er lidt i tvivl om at jeg måske har sat dem en smule for tæt... Men helt klart mit yndlings spot

Grow nr. 3:

Grow nr. 4: (ret useriøst grow) (4 planter hvis i kan få øje på dem

)

Og så har jeg nogle planter der står i potter og venter på at blive plantet ud i et bed:
(har ikke været så sød ved dem der står ude i solen, ang. vanding..

)

Og så til sidst min triploide ting plante:

Det var alt for nu. Håber der kommer nogle konstruktive meldinger