Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 17 aug 2025 19:31

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Hey!

Tager til Kroatien i nat ved en 3 tiden, så overlader mine planter til sig selv og det danske klima, de næste 10 dage.

Vander dem godt idag, så kommer der regn søndag mandag. Og så satser jeg på der kommer nogle byer i næste uge.

Vil de kunne overleve på regnvand - har jeg en chance for at se dem igen?

CrUnk.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: ved havnen
Tja, det jo ret lang tid. men kommer der regn søndag og mandag, og så en byge eller 2 mere så tror jeg nu godt de kan klare det, kender du ikk en eller anden der gider at vande for dig hvis det går helt galt ?

Junior medlem

Hvis du har mulighed for at "drysse" halm eller hø omkring stammerne i en radius af ca. en halv meter, så du ikke kan se jorden, vil vandet have svære ved at fordampe fra jordoverfladen. og vand godt inden du smutter så tror jeg godt det kan lykkes ellers skal der sgu nok komme noget vand det er jo roskildetid :lol: ... Go tur!! Pivo [color=#FFFF00]power[/color]

Medlem

Delirium skrev:
Hvis du har mulighed for at "drysse" halm eller hø omkring stammerne i en radius af ca. en halv meter, så du ikke kan se jorden, vil vandet have svære ved at fordampe fra jordoverfladen. og vand godt inden du smutter så tror jeg godt det kan lykkes ellers skal der sgu nok komme noget vand det er jo roskildetid :lol: ... Go tur!! Pivo power

God ide med halm, brugte den til at starte med, men endte med jeg fik min ven til at passe den. - selv om det er Roskilde tid :P

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: ved havnen
crunk skrev:
Delirium skrev:
Hvis du har mulighed for at "drysse" halm eller hø omkring stammerne i en radius af ca. en halv meter, så du ikke kan se jorden, vil vandet have svære ved at fordampe fra jordoverfladen. og vand godt inden du smutter så tror jeg godt det kan lykkes ellers skal der sgu nok komme noget vand det er jo roskildetid :lol: ... Go tur!! Pivo power

God ide med halm, brugte den til at starte med, men endte med jeg fik min ven til at passe den. - selv om det er Roskilde tid :P

Yearh, det bedst at være på den sikre side, det er jo cannabis vi snakker ;)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Det er jo en hårdfør plante, så den skal sgu nok ku klare sig! Hvis den står i potter, så husk dræn i bunden!!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]