Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 03 aug 2025 08:40

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: i den hemmelige hule
jeg har tænkt på at smide nogle lowryders ind i mit nye drivhus :) men jeg synes bare, at frøene er vældig dyre... her tænker jeg på dem fra joint doctor, - ved ikke om der er andre producenter.

hvad siger i, er de værd at dyrke? grunden er, at jeg udover mine 5 sativa-hunner også følte jeg manglede noget lidt mere skunk- og/eller indica-agtigt, men jeg har endnu ikke dyrket en rigtig indica, og er ikke sikker på hvorvidt det er for sent at starte andet end lowryder på nuværende tidspunkt... i øvrigt lyder denne beskrivelse da ikke helt gal:

Genetic: automatic AK47 x LOWRYDER #2
Typ: autoflowering hybrid
Sex: females only
Height: 40-70 cm.
Flowering: automatic - during the third week
Harvest: 70-75 days from germination
Yield: 20 – 50 gr./plant
Pot: 5-12 Lt.
INDOOR/OUTDOOR

An F1 cross between a Lowryder #2 and the new AK47 automatic in which the two parents express their best genetical traits: high resin production and fruity aroma of a carefully selected Lowryder #2 pheno, and the size and branching of the AK47 automatic. This poli-hybrid is fully autoflowering and matures in 70-75 days from germination, reaching optimal size if given enough light (intensity and time). The best conditions are 20 hours of light and 4 of dark during the entire cycle. Outdoors the best time is may-august, but it's easy to do multiple cycles per season, until november.

men KAN lowryder med deres ruderalisgener måle sig med en rigtig indica? hvis der ellers er en bestemt sort i kan anbefale, lytter jeg med store flapøre! hvad bør jeg gøre, kloge åger' :)

Moderator
Brugeravatar

Bare vælg en Indica du synes om. Det eneste der kommer til at ske ved at plante senere (med mindre de er autoblomstrene) er at deres veggetationsperiode vil være tilsvarende kortere, da deres blomstring er bestemt af lystimer. Du vil altså få samme effekt som ved at dyrke lowryders, udbudet er bare større, og prisen måske mindre. De fleste Indica kan sagtens gro færdig her på vores breddegrader.

My 2 cents.

Medlem
Brugeravatar

godt så :) havde tænkt på nogle 'hindu kush skunk' og et par 'white shark feminized'. glæder mig at se hvordan de vokser

Medlem

Ganja-Man skrev:
godt så :) havde tænkt på nogle 'hindu kush skunk' og et par 'white shark feminized'. glæder mig at se hvordan de vokser

du er for sent ude...:S men held og lykke med det....

Moderator
Brugeravatar

psy-boy skrev:
Ganja-Man skrev:

du er for sent ude...:S men held og lykke med det....

Hvad nøjagtig baserer du det på?
Havde nogle små Nepal jeg jeg også kom sent igang med sidste år, og de blev da nogle fine små planter :) (dog lidt trist det var pot uden den store potens)

Ganja-man Jeg ville ikke ofre ALT for mange penge for de frø i år, da udbyttet blive noget mindre end hvis de havde fået en fuld veggetationsperiode.

Medlem
Brugeravatar

det går nok, frøene er bestilt og jeg har alligevel arbejdet en del på de sidste.
husk på, de skal stå i drivhus...

om ikke andet, så må det blive på bekostning af erfaringen :wink:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]