Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 01:24

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Hey alle :).

Da jeg er i tvivl om om jeg når at dyrke noget udendørs har jeg planer om at lave en lille smule skunk grow indendørs. Og så er det jeg lige ville have hjælp til at vælge frø. For det første overvejer jeg at bruge min brusekabine, så jeg vil helst ikke have en skunk sort der lugter for meget(bl.a også fordi jeg bor i en opgang hvor man kan lugte når fx naboen laver mad). Derudover skal den selvfølgelig være ok nem at dyrke, men stadig være god skunk :).

Jeg har lidt lyst til NY Diesel. Kan den gå an?

Bumper nok tråden når jeg kommer i gang :).

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Dine naboer kommer til at ku lugte din plant i blomst...! Med mindre du smider lidt kr i projektet og får dig en god ventilator samt et kulfilter

Medlem
Brugeravatar

HopIFjordeN skrev:
Dine naboer kommer til at ku lugte din plant i blomst...! Med mindre du smider lidt kr i projektet og får dig en god ventilator samt et kulfilter

Lidt det jeg frygtede.. Vil gerne investere tid, energi og lidt cash i det, men ventilator og kulfilter render sgu meget op som studerende. Går det hvis evt. jeg lukker døren til badeværelset? Jeg kan vel ikke nøjes med den ventilation jeg har på badeværelset heller?

Dedikeret medlem

Jeg bruger badeværelsesventilation, og det virker som sådan udemærket. Man kan stadig godt lugte planterne, især i blomst, men det er ikke specielt galt. Min udsugning står tændt hele tiden, men forskellen på vores situation er, at jeg bor på 2 etager - planterne står oven på, nyder af ventilationen og sender lugt ud 3-4 meter over folks hoveder.

Konklusion: Jeg ville ikke hverken gide at risikere det i din situation. Få fat i en luftrenser hvor du ikke behøver at bore hul i væg og det hele, men den type der tager luft ind og sender den ud ren. Det fås til omkring (vidst lidt under) 1000 kr.

MVH

Medlem
Brugeravatar

Ayers Rock skrev:
Jeg bruger badeværelsesventilation, og det virker som sådan udemærket. Man kan stadig godt lugte planterne, især i blomst, men det er ikke specielt galt. Min udsugning står tændt hele tiden, men forskellen på vores situation er, at jeg bor på 2 etager - planterne står oven på, nyder af ventilationen og sender lugt ud 3-4 meter over folks hoveder.

Konklusion: Jeg ville ikke hverken gide at risikere det i din situation. Få fat i en luftrenser hvor du ikke behøver at bore hul i væg og det hele, men den type der tager luft ind og sender den ud ren. Det fås til omkring (vidst lidt under) 1000 kr.

MVH

Cool, så må jeg jo prøve at få fat i en og så kombinere det med badeværelsesventilationen(jeg bor også på øverste etage). Hvad med sorten? Tror I NYC Diesel er til at gro for en n00b som jeg?

Medlem

øverst kan du ikke lave et lille bed på taget hvis det bliver pådaget er det jo svært at vise det er dit bed:P

Medlem
Brugeravatar

Hey.. Har lige et hurtigt spørgsmål. Jointdoctor reklamerer med at deres planter har blomstret efter omkring 9 uger efter plantning. Nogen der har erfaringer med det, eller er det en røver? Fandt dem et pålideligt sted ;)

Junior medlem

Jointdoctor har lavet en blanding af NY Diesel og LR#2.. Og de reklamere med "Harvest 9 weeks from seeding" - hvilket jeg ikke har direkte beviser på passer, men som jeg stoler 110% på !!

Der findes flere anmeldelser af disse og videoer på youtube mv. hvor folk kommentere disse..

Så Diesel Ryder er et godt valg til et lille indedøre grow imo :)

Medlem
Brugeravatar

Attitude skrev:
Jointdoctor har lavet en blanding af NY Diesel og LR#2.. Og de reklamere med "Harvest 9 weeks from seeding" - hvilket jeg ikke har direkte beviser på passer, men som jeg stoler 110% på !!

Der findes flere anmeldelser af disse og videoer på youtube mv. hvor folk kommentere disse..

Så Diesel Ryder er et godt valg til et lille indedøre grow imo :)

Cool, tror sgu det bliver den jeg skal prøve når jeg finder et sted :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]