Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 12:09

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

hej... da jeg satte mine planter i blomst, begyndte min moderplante også at blomstre, no biggi, jeg flyttede den bare.. og satte den under et lys som ikke var 12/12 timer lys/mørke, hmm men nu er det gået ja lidt over 3 måneder.. og den blomster stadig, altså ikke meget, bare sådan lidt hygge blomstring... men det bliver værre... forstår det ikke... giver den ikke gødning der er relateret til blomstring.. og ikke nok med det, så står den under et par spare pære som har hvidt/koldt lys..
k.h batik

Moderator
Brugeravatar

Gir du den så 18/6 eller hvilken tid på lyset? Nogle gange skal der et ret grovt skift til for at revegge en plante (Så vidt jeg husker, beklager hvis jeg skulle tage fejl) Måske du skulle prøve at give den 24 timers lys en dag eller to hvis temperaturen kan holde til det. Det giver i hvert fald mening i mit hovedet lige nu. :lol: :peace:

Medlem
Brugeravatar

jeg giver den 16 timer lys og ja så 8 timer mørke, må det så være..
hæhæ godt forslag, det gav også mening i mit hoved.. det gjorde jeg også for en måneder siden, sådan måske en gang om ugen lod jeg den stå 24 timer..
er der andre der har et forslag, eller endnu bedre selv har prøvet det samme

K.H batik hæhæ

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]