Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 09:12

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Så er jeg ved at have den første hydro høst inde.Og det ser vist ret godt ud.Jeg har aldrig haft sådan nogen skud før (jeg ved godt det siger mere om mine evner med jord) :lol:
Men jeg bliver ved Hydro. :wink:
Det er Cinderella 99 og Sknk#1.

Billede
Billede
Billede

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: i den hemmelige hule
MUMS :shock: :D

det ser sgu lækkert ud.. kunne man måske lokke dig til at vise et billede at setup?

Titel: Hydro
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Rumhullet
Ser meget godt ud, og ja man overraskes første gang man prøver med vand, det giver langt de bedste resultater og er endvidere også det letteste at have med at gøre. Hvilken Ec kørte du op til 3,0 -4,0?

De første skunk planter jeg i sin tid dyrkede var sjovt nok, Skunk#1, dog udendørs, lugtede af en blanding mellem kattepis og appelsin :lol:

MoS :mrgreen:

Moderator
Brugeravatar

Ja det ser lækkert ud, og nu sidder man med 10-15 cm høje planter udendørs! :lol:

Den første strain jeg dyrkede var også Skunk#1, godt nok krydset med South African Durban.

Medlem
Brugeravatar

Hold da fest det ser godt ud. Hvis du deler får du lov til at lave en piledriver på mig!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tak skal i have.Det er sjovt,på IC mag er der en lille inspist klike (eh Mos?) hvor de fortæller hinanden hvor gode de er :D .Nu har jeg postet nogen billeder (samme som her),og der er kun lige et par stykker der har ulejliget sig til at svare.Det er jeg ligeglad med.Jeg ved de sidder og lurer med store jealous øjne..lol.
Mos->
Min EC har ligget utroligt lavt hele vejen.Det hænger sammen med mit vand som er hårdt (0.7-8 lige fra hanen) så ECén har ligget mellem 2-2-2.Dem jeg er ved at rejse nu vil jeg prøve at skubbe lidt mere.
Hvor hårdt er dit vand?

Gangstermark:Hvad er en "Piledriver"? :P

Medlem
Brugeravatar

Gonzo skrev:
Tak skal i have.Det er sjovt,på IC mag er der en lille inspist klike (eh Mos?) hvor de fortæller hinanden hvor gode de er :D .Nu har jeg postet nogen billeder (samme som her),og der er kun lige et par stykker der har ulejliget sig til at svare.Det er jeg ligeglad med.Jeg ved de sidder og lurer med store jealous øjne..lol.
Mos->
Min EC har ligget utroligt lavt hele vejen.Det hænger sammen med mit vand som er hårdt (0.7-8 lige fra hanen) så ECén har ligget mellem 2-2-2.Dem jeg er ved at rejse nu vil jeg prøve at skubbe lidt mere.
Hvor hårdt er dit vand?

Gangstermark:Hvad er en "Piledriver"? :P

Jeg er i hvert fald misundelig og indrømmer det gerne! Tror det bliver rigtigt god røg. En piledriver er sådan et dumt move fra professional wrestling. Et eller andet skulle jeg da finde på :P

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Helt væk
SKRIIIG! Det ser godt ud, :D

Har selv gang i et hydro, og om ca 3 uger er de færdige i blomst, white widow x white rhino og skunk haze. Det er mit første grow og glæder mig sgu :D

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Rumhullet
Nåå ja børnene på Icmag :roll:

Mit vand er hårdt som dit 0,7, har svinget til 0,8 men 0,7 primært. Nogle, mener at vandets hårdhed, skal fraregnes andre mener det skal tilllægges, det er op til den enkelte, jeg gør som dig, lægger det til.

Mine første forsøg i hydro, Aqua spande, var også med en Ec som din til sidst i blomstringen, men efterhånden som man prøver forskellige sorter i hydro, andre systemer med mere, oplever man at nogle sorter kan tåle rigtigt meget gødning.

Havde for mange år tilbage en White Widow fra Dutch Passion som var rigtig glad for gødning, der gik jeg op til Ec 4,5, men så blev spiderne, kun 1mm, lidt gule, men det gav også derefter, så det er trial and error min ven :D

Skal du starte op med stiklinger næste gang eller frøplanter, stiklinger eks. sagtens kan startes med en Ec på 1,5 og frøplanter fra godt 1,0.

Hvilken gødning har du brugt til dette fine grow?

God weekend...

MoS :mrgreen:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hej Mos..
Jeg har brugt General Hydroponics Total gro.Det er det samme som det med 3 flasker med Micro.Det her er bare samlet i en grow og en bloom.Det er lidt nemmere.
Jeg var ret spændt på om mit vand var for hårdt.Men det er slet ikke noget problem.Det fik jeg ellers at hvide på DCF "at jeg havde et problem" LOL!
Jeg vil helst dyrke kloner,men det er mere spændende at dyrke frø planter,så jeg skifter lidt. :D
Hygge og go weekend selv. :peace:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]