Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 22:57

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Hejsa, det er første gang jeg planter mine frø selv. jeg har læst og efterfølgende søgt en masse på info omkring hvordan man sår. jeg har fulgt christian florestans marijuanna guide. problemet er at de nyfremkomne kim planter meget hurtigt blev gule, og nu er de sunket sammen.

det at planterne blev gule regnede jeg med var fordi jeg havde givet dem for meget vand, og jeg flyttede derfor kimspirene over i noget mere tør jord. self. meget forsigtigt. har nu stilt dem ud i solen igen men det virker sku som om de ikke kan tåle så meget lys, og derfor synker sammen, kan de virkelig dehydrere så let og samtidigt være overvandet? og i så fald hvad kan jeg gøre for at redde dem?

mvh

Medlem

hvis du har drivhus så flyt potterne i drivhus og vand meget i aften og vent nogle dage med at vande næste gang.

Medlem
Brugeravatar

Jeg har købt sådan et minidrivhus, til når man sår planterne altså et meget lille et. de stod faktisk i det det meste af tiden, og jeg kunne også forestille mig at det var temperaturen der måske blev for høj? men ok jeg giver dem noget vand og kommet låget på igen. kan de godt tåle at stå i direkte solys i morgen så?

Medlem

Ja mine bliver vandet en sjælden gang imellem men når jeg vander er det helt igennem og de står i drivhus i direkte lys hele dagen

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Mine kim planter står bare i potter direkte på jorden og de skyder derud af, vander hver 2-3 dag alt efter hvor meget de er nået at tører ud ;)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]