Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 07:37

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Størelse
Medlem

Hej

Kan I ikke ikke lave en liste over hvor hurtigt en plante vokser bare ca. ved godt der ikke kan bruges samme liste til diverse cannabis planter og LR, men alligelvel

0 uger - 0cm
1 uge - 2 cm
........

På den måde synes selv mine planter vokser langsomt, de er 3 uger ca. 7 cm og ved 2 og 3 bladsæt.

Titel: Re: Størelse
Medlem

hvilket lys bruger du?? står de i en vindueskarm??
jeg ved ikke om du har lavet andre emner om det dette er den første besked jeg har læst....

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: North State :)
lycke skrev:
På den måde synes selv mine planter vokser langsomt, de er 3 uger ca. 7 cm og ved 2 og 3 bladsæt.

Sådan er mine også. Det er nok meget normalt. Ellers kan de sikkert snart godt få gødning og større potter, men aner ikke nok om det til at råde andre om deres planter, men jeg gøder ihvertfald mine snart, med noget Terra Vega gødning, og flytter nogen af men ud i jorden og andre i større potter, da jeg kan se at rodnettet prøver at kravle ud af dræn hullerne i potterne. Men når man har gjordt det har jeg erfaringer med at de vokser en del hurtigere. Og så er det også lige begyndt at blive varmere det hjælper også på det:) Held og lykke:)

PS: Hvis du dyrker indenfor under kunstlys, så er det mere mystisk:)

Medlem

Jeg dyrker i drivhus udendørs (self), vil synes det er for tidligt at gøde ellers så gød kun med 1/4 dosering. For meget næringi jorden er heller ikke godt.

Medlem
Brugeravatar

ja havde os tænk med en lille bitte smule gødning til at starte med.. Men det var nu os fordi en af mine planter havde en lille smule.. et eller andet misfarvning på bladende som tydede på en form for næringsmangel.. Og forresten, så vokser mine frø fra DCF temmelig meget langsommere end nogle andre frø jeg fik af en kammerart som ingen ved hvor kommer fra.. lige meget:) Hvad består din jordblanding af?

Medlem

Det er frø fra dcf så måske er det grunden. Og det er nogle billige mix kan sikkert ikke forvente mere af deres frø

Medlem

jeg synes at været har været elendigt her på det sidste. der har kun været en enkel solskinsdag på det sidste. dine planter vokser nok hurtigere når solen kommer mere frem.

Medlem
Brugeravatar

Det har været rigtig flot vejr her i nordsjælland de sidste 2 ugers tid :) bare ikke idag.. slet ikk i fælleparken.. men så slipper man da for at vande:)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]