Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 00:14

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hey alle :b...
Et par venner og jeg, har på grund af det gode vejr, valgt at starte noget cannabis dyrkning. Vi har købt frø og alting er vist nogenlunde. Frøene har vi valgt ikke at forspire, men har lavet nogle minidrivhus ud af nogle små kasser med gennemsigtigt plastik som "tag", de står udenfor og der er et meget subtropisk klima i kasserne. Der er to kasser med 10 frø i hver. Ville høre om det er godt, eller om det i værste fald er skidt for frøene, som endnu ikke er spiret. Selfølgelig ligger de i et jordmix beregnet til cannabís. Nogen der har nogle idéer, eller som kan forudse hvad der højst sandsynligt vil ske? På forhånd tak :p

Moderator
Brugeravatar

Der vil være en høj fugtighed og en høj temperatur som du selv siger, det er fint til at spire frøene i, og også et godt stykke vej op ad veggetationsperioden, men alt efter hvor høje de er, vil du hurtigt løbe tør for plads. Jeg tror jeg ville løfte på låget engang imellem for at undgå mug.

Junior medlem

tusinde tak :P.. hvor tit skal jeg køfte på løget og lade det stå åbent?

Moderator
Brugeravatar

Kommer an på hvor fugtigtigt det bliver, hvis der kommer store dug dråber på låget, vil jeg mene du skal lukke lidt op for låget.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]