Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 13 jul 2025 12:15

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Nooo !!! min ellers så flotte tøs er begyndt at hænge lidt med nogle af bladene, dvs de er blevet "bløde, gummi agtige" og krummer kanterne nedaf, "dette er kun de helt store blade", det ser faktisk lidt mystisk ud, for planten i sig selv ser fin og rask ud, og er pæn grøn og bladene strækker sig opad, og hænger ikke bare og slasker. jeg har dog en ide om at de krummer pga. for høj ph-værdi da jeg ikke har haft ph down et stykke tid til at regulere med, ja ok.. det kan måske osse være gødning, men mener bare der ville være gule pletter så

Alle bladene har dog fået en Hvid kant " 1mm bred" det meste af vejen rundt om dem, det ser mystisk ud, måske der var bedre hvis jeg tog et billede så i kunne se det, men ellers .. planten ser fin og rask ud..

Jeg brugte en 600w hps før men har købt 2*36w coolwhite nu, den lille tøs svedte jo for vildt før og brændte kanterne selvom jeg havde lampen 1.5m fra planten

Ps. Kan de hvide kanter være pga. jeg har været meget meget flittig med forstøveren ? jeg tænker her på kalk

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Helt væk
Mener den kommer til at hænge med bladende hvis man vander den for meget?

Titel:
Medlem

for meget vand ? tror nu ikke det er det, ved hydro får rødderne jo rindene vand konstant, det lidt pudsigt hvorfor den hvide kant ikke er på alle bladene og over det hele på dem hvis det er pga kalk fra forstøveren, bladene de hænger heller ikke som sådan, de krænger "bare" kanterne nedaf, mystisk nok, håber det bare er pga for høj ph :cry:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]