Big-Mac skrev:
jeg tror jeg venter lidt, og i mellemtiden får undersøgt nogle lamper.. jeg kunne godt tænke mig at lave et lille grow inden for, jeg er bare bange for lugten bliver for kraftig, er der nogle af jer der har erfaring med det?
Ja, god ide...
Jeg er snart færdig med mit første indendørs grow så har da lidt erfaring med det!
Men jeg har da et forslag... Køb dig en CFL-sparepære 6400 kelvin på 105 - 200w alt afhængig af din økonomi og start dine planter op indendørs så de har en god chance for at klare sig udenfor.... Dertil ville jeg også invistere i en reflektor for ikk at spilde for meget lys... Ellers skal du selfølgelig have købt: potter, jord, gødning og det der hører til men det står altsammen her:
http://dcfonline.dk/cf/.
Iøvrigt så slipper du også for lugten/duften da de jo først rigtigt begynder at lugte/dufte når de blomstre, hvilket jo foregår udenfor hvor der højest sandsynligt ikke er nogen der vil lægge mærke til det
Har du nogle spørgsmål er du selvfølgelig altid velkommen til at spørge... Eneste krav er bare at du har læst guiden grundigt igennem så vi ikke skal til at svare på alverdens spørgsmål som allerede står beskrevet deri!
Held og lykke!
Mvh; Sundi