Hej igen!
Skal siges jeg har læst denne guide
http://dcfonline.dk/cf/ og kan stærkt anbefales til alle andre, som er nybegynder, og som vil prøve at plante selv.
Jeg har ikke prøvet det før, da jeg ikke rigtig har haft tiden til det, men da jeg nu har bunker af tid (Går sygemeldt) så kan jeg jo lige så godt få mig en sund hoppy, og er derfor gået i gang med dette projeckt, men nok ævl, og nu til sagen!

Inden jeg begynder så er jeg kommet i tvivl om nogen få ting, har 12 stk frø af mærket Skunk #1 og dem kender i nok de fleste, var lige hvad jeg kunne skaffe så dem vil jeg prøve.
Jeg er lidt i tvivl om hvordan man starter, har skaffet 8 stk, plast potter, firkantet, så de passer til mit "skab" og de har en fin størrelse, så jeg ikke skal plante dem om (Det er min første gang som "have" mand så tager det som det kommer, og vil lige lære det hele, før jeg prøver det helt vilde

).
Vil det sige jeg blot putter 1 stk frø i hver potte (Har valgt at spire frøene først) som der står i den guide, og så ellers bare giver den tid, vand, og kærlighed?

Det jeg så er mest i tvivl om er dette her, hvis en plante nu er en han, er HELE planten så en hanplante, (ved godt jeg ikke er så kvik, men skal jo starte et sted

) og hvis vi nu siger 6 ud af mine 8 planter er hunplanter, tager man så bare sine 2 hanplanter, og smider ud, og prøver at plante et nyt frø?
Kom gerne med andre tips, er bare lige et par ting jeg vil have på plads ingen jeg går i gang!
Mvh