Hej, en lille beskrivelse af mine to syge Northern Lights, som er i blomstring for 2. gang:
Jeg har for tre uger siden taget mine to store cannabis indendørs, som startede blostring udendørs i fin flor, dog med en anelse mug (fjernet). De står nu under en 400W MH lampe, og får rigeligt med lys i 12 timer ved 22-26 C.
De blev pottet med nok jord i store potter, og jeg startede med forsigtigt at gøde dem med noget NPK 5-1-3 blomstergødning. Efter en uge viste de tegn på stress ved at lade blade dø/gulne, og det er de stadig ikke kommet over, tværtom!

- Og her uopgravet den 21. okt.:

Som det ses på billedet er planten VIRKELIGT syg, og vil helst ikke lave trichomer (harpiksblærer), men alligevel er der vækstaktivitet i blomsten. De hvide områder er faktisk gule, men kameraet driller lidt. Et af de større topskud har desuden opkrøllede blade og ser zombieagtig ud.
Den lille plante er flushed med postevand for 10 dage siden, og den store (på billederne) for 3 dage siden. Den har fået det værre siden flushet! Jeg aner ikke om det er pH'en (~7), mineral(er) der mangler, eller om der er tale om overgødning -hvilket ikke synes sandsynligt.
Samme planter fik dedikeret hampeblomstringsgødning fra Holland i foråret, og dengang havde de slet ikke nogen alvorlige problemer.
Hvad kan jeg gøre? Skal jeg købe noget gødning i fagbutik eller hvad? Jeg håber den stadig kan reddes, for regner ikke med at høste de ca. 100 topskud før 20. december.