Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 03 aug 2025 13:50

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Kan de?
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: In the pot, with friends.
Hej alle,

Nu har jeg siddet og gloet frø i lang tid på mange forskellige sites, og så er det jeg undrer mig... Kan de gro i Danmark de forskellige planter man kan finde? Jeg vil gerne vide om Blueberry kan og om White Russian(White Widow x AK47) kan?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Ja, alle planter kan gro i Danmark udendørs, men det er ikke sikkert de kan nå at blive færdige pga. vores årstider. Vi har færre solskinstimer end landende sydpå så det går ikke med 14-16 uger i blomst

Titel:
Moderator
Brugeravatar

White russian kan jeg godt sige god for :) de fleste indica'er har som regel ikke det store problem med at blive færdige. Sativa har derimod en noget længere blomstringsperiode.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hvis det er Serious WR forstår jeg godt du syntes om den,men jeg ville ikke regne 100% at den kunne blive færdig.På den anden side,hvis du starter den op indendørs,og sætter den ud tidligt er det muligt,hvis vi får en ordentlig sommer.
Den bliver også regnet for at være en af de stærkeste planter.Det bliver en af de næste jeg skal prøve sammen med Silver Pearl,godt nok indendørs.
Hvis du vil have noget du er sikker på modner i Danmark,skal du vælge sorter som Early Pearl/Early Girl,Early Skunk,de er alle rigtig gode i Danmark(fås alle hos Sensi Seeds).
Oså mange af de Indicas der er færdige på omkring 50-60 dage.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]