Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 03 aug 2025 11:26

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej

Vi har snart nogen planter, der er klar til at blive tørret, men hvor er det bedst at tøre dem, når de gamle ikke skal finde dem? Kom med jeres viden, kan ikke passe vi er de første der dyrker uden de ved det :D

Titel:
Junior medlem

Kommer an på hvor meget dine forældre er på dit værelse.. :s

Mine kender ikke lige privat-livets rettigheder, så jeg har sQ dem herinde hele tiden .. :S

Men jeg har fundet en gammel bygning i mit område, hvor jeg kan list mig ned i en kælder, ind af en lille lem, og så helt inde ^^ MEGA skummelt at komme derind :b

Men det funger, sQ fint for mig.. ellers hvis du har en ven der er flyttet hjemmefra så den oss cool !

Titel:
Dedikeret medlem

Jeg kan godt tørre dem for dig... HÆ..HÆ... med en flamme i et papir-cylinder... :D

Ej, men du burde kunne hænge dem bag ved noget tøj i et tøjskab? Hvis det lugter, kan du bare brænde røgelse af et par gange om dagen.. jeg kan anbefale 'cannabis' røgelse af mærket HEM. Det lugter ikke af hass.. men det skygger godt nok for lignene lugte.. ;)

Titel:
Medlem

Du kan også tørre dem i pc-kabinet. Gerne maxitower! Med 2 blæsere præinstalleret har du et perfekt tørreskab som er totalt stealth. Måske bortset fra lugten, men der kan du sefølig bruge HEM, eller smide nogle tynde filtre på blæserne, som tager den bedste duft.. Du kan også undlade at bruge blæsere, så bare husk at åbne siden på kabinettet for at lufte lidt ud i det, så skudene ikke bliver inficeret.

Attitude: Det lyder som det syge sted! Meget spændende, hehe.. Og originalt. Pas på junkierne som begynder at lede efter lune sovepladser nu, hehe.

Titel:
Junior medlem

Jeg har overvejet at smide dem i en papkasse i vores "skur", der er hele tiden 20 grader + og meget tørt.

De andre forslag er meget gode, men er der ikke mulighed for desværre. Eller vent, hvad med i en gammel pc der ikke virker, er det optimalt? Den ligger bare og kigger alligevel

Titel:
Medlem

Skuret lyder også fint. Ligesom en gammel pc, bare skudene kan hænge indeni kabinettet er det fint. Og meget stealth - indtil nogle prøver at tænde den selvfølgelig, men så kan den evt stå i dit klæde eller gemt af vejen et sted eller i et hjørne af dit værelse.. Vær kreativ (;

Husk at gøre kabinettet rent først, gerne med en spritopløsning, da der er utroligt mange sporer, og andet uønsket når skud skal tørres, i et PC-kabinet..

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]