Big-Mac skrev:
Hejsa, jeg har få et godt stykke tid plantet 4 planter i en potte, frøene jeg har brugt hedder bubble barry, de er beregnet til indendørs brug, men jeg havde ikke taget højde for deres duft var så kraftig som den nu blev, efter noget tid med en meget hård opvækst hvor flere af dem har været tæt på at visne blev de sat ud i min udestue, der blev de rigtig store og fik en endnu stærkere duft, så jeg valgte at stille dem uden for trods det er indendørs planter. 1 ud af 4 blev han, og 1 visnede, så jeg har nu 2 tilbage.
de begge var meget tæt på at dø fordi de ikke kunne klare sig i den potte jeg havde dem i, så jeg plantede dem ud i haven, og nu er de vokset helt ekstremt, de er blevet høje, robuste, og meget tæt bygget, de passer og plejer sig selv, det eneste jeg gør ved dem nu er at kæle lidt med dem så de ikke falder helt i søvn.
her kommer mit nuværende problem så, jeg er overbevist om at de burde ha blomstret nu, men jeg ser ingen tegn på dette, har det noget at gøre med sollys evt?
er der en måde at fremskyde dens blomstring eller er der noget andet jeg kan gøre? jeg begynder at bekymre mig nu hvor det er begyndt at blive så koldt, så jeg håber der er nogle af jer der kan forklare mig om der er noget galt eller om jeg kan gøre noget for dem, lige nu ligner det bare nogle flotte planter som er 1-2 mdr bagud...?
jeg skal prøve at få taget nogle billeder af dem så i kan se mine babys, men jeg ved ikke hvornår jeg får tid til dette.
på forhånd tak for svarene
Kan det ikke være fordi den sort du har er Haze? Vis det er skal den først være høst klar i oktober/november så der er måske stadig en chance!!:D