Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 05 aug 2025 14:20

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Geografisk sted: tæt på
Hey gutter :D

Nu er jeg blevet totalt rundtforvirret over at læse om udstyr som jeg skal bruge til at dyrke the shit med:D..

Nogen der virkelig fatter hvad en AeroFlo 14 er :). Ved godt det sikker er totalt noob og ikke noget man spørger om, men desværre for mig er jeg pænt skæv, og underligt nok kan min hjerne ikke finde ro, før jeg finder ud af hvad det er . Shit man lige en masse ord uden "." .. Ej fuck Anders tag dig sammen :D . Men vil virkelig sætte pris på hvis i vil vise mig et link / billeder / film om denne AeroFlo 14 i action :D..

Håber i kan bære over med en medskæv m8 :D
God ryger herfra
Anders out..

PS: Kender i det med man næsten ikke vil trykke på send, fordi man virkelig er så glad for at overvinde ens skævhed, sådan jeg fik skrevet dette her :D Dejlig følelse (ikke tit jeg gider noget, når jeg er skæv)
ses

PPS: Underskylder lige for mit "dansk" er MegA ristet;)...

Titel:
Psychedelia Sponsor

Geografisk sted: København
En simpel søgning på fx Google giver nogle ganske udemærkede resultater, både på søgning på tekst og billeder.
Ud fra hvad jeg hurtigt har kunnet læse, så er det et hydroponics-kit. Det bliver lavet af General Hydroponics.
Det består af et reservoir og angiveligt en pumpe der pumper vandet op og lader det falde ned så det bliver iltet.

Titel:
Junior medlem

runek skrev:
En simpel søgning på fx Google giver nogle ganske udemærkede resultater, både på søgning på tekst og billeder.
Ud fra hvad jeg hurtigt har kunnet læse, så er det et hydroponics-kit. Det bliver lavet af General Hydroponics.
Det består af et reservoir og angiveligt en pumpe der pumper vandet op og lader det falde ned så det bliver iltet.

ja ok. Kunne du måske finde nogen film?. Har set billeder osv.
men ikke når de var i action,

Titel:
Junior medlem

Møhlenberg skrev:
runek skrev:

ja ok. Kunne du måske finde nogen film?. Har set billeder osv.
men ikke når de var i action,

Kan man måske planten hele levetiden i sådan et anlæg ,eller er du kun til starter? Og hvorfor er det så bedre at starte med sådan et anlæg?

Titel:
Psychedelia Sponsor

Geografisk sted: København
Møhlenberg skrev:
Kan man måske planten hele levetiden i sådan et anlæg ,eller er du kun til starter? Og hvorfor er det så bedre at starte med sådan et anlæg?

Ja, planten kan leve hele sin levetid i sådan et system. Der er en guide til hydro-systemer på DCF: http://community.dcfonline.dk/index.php?name=PNphpBB2&file=viewtopic&t=4842, tag et kig der. Ellers er der et par glimrende guides på instructables.com, blandt andet http://www.instructables.com/id/EQBFMQANUAERV7BV0D/?ALLSTEPS.
Selvom at man måske ikke direkte har planer om at dyrke selv, så er det meget spændende læsning.

God fornøjelse...!

(og gid det var mig der var skæv :) )

Titel:
Junior medlem

runek skrev:
Møhlenberg skrev:

Ja, planten kan leve hele sin levetid i sådan et system. Der er en guide til hydro-systemer på DCF: http://community.dcfonline.dk/index.php?name=PNphpBB2&file=viewtopic&t=4842, tag et kig der. Ellers er der et par glimrende guides på instructables.com, blandt andet http://www.instructables.com/id/EQBFMQANUAERV7BV0D/?ALLSTEPS.
Selvom at man måske ikke direkte har planer om at dyrke selv, så er det meget spændende læsning.

God fornøjelse...!

(og gid det var mig der var skæv :) )

Takker mange gange for det svar:D Men pyha der er meget læsning. Men hvor meget vil man kunne høste hvis man beholdte dem den der AeroFlo 14? Altså de 6 "små" jeg kan høste fra der, vil de kunne give ligeså meget som e 4 i en 45L dunk?

Titel: Anlæg
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Rumhullet
Et AF anlæg er en god investering, 1 time efter du har købt det, kan du være igang, og ja det giver mere med et AF14 end det andet setup med de 45 liter.

Ofte tænker folk, at de selv vil bygge sig et anlæg, for at spare penge med mere, men tidsmæssigt, kan du have en høst færdig, inden et eget produceret anlæg er på plads og kører optimalt.

MoS:mrgreen:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]