Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 05 aug 2025 16:39

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København Ø
Hej.

Jeg ved godt, min timing ikke har været den bedste, men hvis jeg skulle gøre mig nogensomhelst forventning om at få mine lowryders ud i naturen inden sæsonen er ovre, måtte jeg begynde øjeblikkeligt. Jeg plantede for 10-12 dage siden.

Jeg bragte mine frø til forspiring, plantede dem og tog til Tyskland i en uge. Det er meningen at planterne skal gro udendørs, så de fik bare lov til at stå under lampen i mit badeværelse. Mens jeg var i Tyskland skete der det forfærdelige, at pæren sprang, og det fik den effekt at mine planter er blevet enormt høje (nok for at få mere lys i et naturligt miljø), og ikke rigtig har nogen pæne, store blade.

Er det for sent nu, eller skal jeg bare tilføre masser af lys og se hvordan det går?

Titel:
Junior medlem

tror desværre nok du skal regne med at det er ved og være forsent til at dyrke LR¨s nu
har selv plantet for ca ½ - 1 mdr siden måske og jeg ved sku ik helt hvor godt det går med dem
de virker ik rigtigt som om at de gider og komme videre pga der er for lidt varme og så videre
men altså prøv da ;)
det skader jo aldrig og prøve

Titel:
Medlem
Brugeravatar

den gode erfaring kommer af dine egne fejl :D gogogo soldier

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]