Jeg er ved at bygge nogle lysstofrørs versioner af denne lampe

Har set en lignende model hos en kammerat, men har ikke kunne finde den online andre steder end G S Alien og de sender den ikke pr post.
PT er jeg ved at bygge en version der bliver ca 150 centimeter lang med 4 cool white og 2 warm white på 36 watt værd, primært til småplanter og tidlig vegge hjemme til mig selv, men barsler også med en version på 180 cm med 8x36 watt 120 centimeters rør.
Denne version regner jeg så med at bruge til blomstring af ca 2 m2 planter og vil sammenligne resultatet med de traditionelt 2x400 watt som traditionelt kræves med hps for at dække sammen resultat.
hvorvidt de 288 watts lysstofrør klarer sig mod 800 watt traditionel hps.
Versionen til hjemmet har jeg lige været ude og få bukket hos en kammerat der er pladesmed ( billeder i morgen).
Det er lavet af en 80 centimeters aluminiums skotrende, 100 centimerter lang pr stykke, og bukningen i midten er så blevet rettet ud og de 2 sider har fået 2 bukninger hver til at matche lyssprednings behovet derhjemme.
Midter stykket er 40 centimeters og lysstofrørene monteres således at tænder, ballst, ledninger osv ligger på bagsiden og kun rørene på undersiden, for maximal reflektion.
Selve formen minder om den fra billeder ovenfor, men det er nok lettere af forklare når den er færdig i løbet af i morgen.
Den bliver monteret med 2 kontakter så jeg kan nøjes med at tænde for de 3 cool white rør til forspiring og let vegge og få planter, men også tænde for det sidste cool white og de 2 warm white når der skal være lidt mere blæs på.
update med billeder følger snarest..