Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 03 aug 2025 15:11

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: North State :)
Planterne har stået siden Maj måned, og er ikke særlig store og er ikke begyndt at blomstre...? Eller er de? Er de normal størrelse?
Nogen der ved hvad det er for en slags plante, eller nogen der kan bestemme køn...? På forhånd Tak for Hjælpen!

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Kan jeg ryge det her? :)
Billede

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

hrmm .... de ser ikke nær så store ud som man kunne forvente af et udegrow. Især synes jeg at antallet af noder/blade er ret lille. De burde vel osse være mere busket.

Jeg er osse newbie grower, og har for nylig afsluttet mit første indegrow. 4 planter under en sølle 105w CFL-pære. Det tog ca 4 mdr. fra frø til høst, og de var betydelig tættere og med flere blade end dine.

Har ikke erfaring med udegrow, men får de direkte sol nok? Og hvad med jordens tilstand ? Får de gødning?

Det med blomstringen behøver du ikke bekymre dig om. Når natten bliver mere end 12 timer lang blomstrer de helt af sig selv :wink:

.. og nej ... du får ikke noget ud af at ryge bladene. Deres indhold af THC er alt for lavt.

Som newbie kan jeg kun anbefale dig at læse CF-guiden. Det gav mig et solidt fundament inde jeg gik igang.
http://www.dcfonline.dk/cf/

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: i den hemmelige hule
de virker godt nok noget små. hvornår i maj er de startet? måske kan de have taget skade af alt den regn der har været på det sidste. nu siger du jo at du ikke ved hvor frøene kommer fra, men det kan jo have altafgørende betydning - måske er det egentligt indendørs frø, eller eksotiske frø der ikke er ordenligt tilpassede til det danske, og i år meget regnfulde klima vi har haft. hvis du ikke giver dem gødning allerede, ville jeg nok også tilføre dem lidt. igen især fordi så meget regn måske kan have udvasket en del næringsstoffer fra jorden, hvad ved jeg. de ser sunde og raske ud så alt i alt er det svært at sige. men bare rolig - der er meget af sæsonen tilbage og du skal nok få et pænt afkast :)

lad os håbe på rigtig meget solskin og et mildt efterår, held og lykke!

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: North State :)
Jeg har kun vandopblandings gødning, tror i ikke jeg overvander dem, da de allerede får mere en rigeligt vand fra regnen?

(de har kun stået helt ude i 2 uger) før stod de i drivhus! De er 160 cm.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: i den hemmelige hule
nåeh, så er det såmend ikke så unormalt da! hvis de er 1.6 er de faktisk pæne i størrelsen. bare svært at se på billederne..

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]