Adolfi hitli skrev:
Nå ok..

Vil da lige se om jeg kan købe sådan nogle lowrider nogle så... Kan de købes i "det meget kendte sted i københavn med boder" og er disse ordenlig kvalitet, eller er det bedre at købe dem via internettet?
Mindes ikke at have set LR derinde udover omkring nytår på pladsen. Men butikken hvis navn ikke må nævnes samt mange andre har LR
Citat:
Hvor meget 'udbytte' giver en hampplante egenlig? Giver lowrider lige så meget som feks... en høj/stor plante til samme pris?
Kommer an på:
Gener
Jord
Vand
Gift
Idioter der nupper den
Skadedyr
Mug
Sol
Vind
Vejr
Hagl
Overgødning
Undergødning
pasning
...og meget meget andet
Regn med mellem 20g og 200g ude hvis det er første gang pr. plante
For LR omkring 10-50g (50 ved optimale betingelser)
Udenfor kan du regne med en del mere. Selvf. bliver en 3m høj skunk passet perfekt bedre mht. udbytte end en plante der er 45cm høj

Citat:
Jeg tænkte lige på.. hvorfor er det at de laver potten om til hash (dem som sælger det)? kan de ikke få mere for det hvis de sælger det som pot...?? Jeg kender ikke lige priser på den slags, men koster pot og hash ikke nogenlunde det samme? og 1 gram pot bliver vel ikke til 1 gram hash?
Pot og hash kan godt koste det sammen, men hash koster jo mellem 10 og 150kr alt efter kvalitet.
Rusen bliver mere stener hvis hashen er varmepresset, og det er nemmere at transportere hash end pot/skunk pga. volumen
I Danmark er der ikke særlig mange der gider at ryge pot i forhold til hash.
I USA er der f.eks. mest pot/skunk og ikke så meget hash
Regn med ca. 10g pot = 1g hash
Men den hash du får ud af det er langt langt bedre end standarden til 4 for en hund på hjørnet. (Ren!) hash er mere værd end pot da det er trichomes der sidder på potten som er trykket sammen
1g Standard hash som er det eneste der er i prisniveau m. alm. pot indeholder måske 10% trichomes hvis du er heldig. Altså ca. det samme som 1g pot (ex.)