Farmand skrev:
Hvis planten ikke må lugte særlig meget, så vil jeg anbefale Lowryder. Den fylder heller ikke særligt meget og kan sagtens blomstres færdig (hvis nu du alligevel vil have lidt røg) i vindues karmen. Jeg har selv gang i samme og det går glimrende.
Og så skar denne bemærkning mig altså i øjnene:
Citat:
Men er det en kraftig lugt som vil fylde hele huset (eller hele mit værelse) med en tung, kvalm hash-stank så alle der træder ind vil tænke 'narkoman, man!'
Hvis du har venner/bekendte der vil stemple dig som narkoman for at have 1 hamp plante så ville jeg nok overveje om det er nogle personer jeg overhoved gad lukke ind i mit hjem. Men nok om det.
Nå ja, så skal du vel også lige have at vide at det hedder en "hamp plante" og ikke "hash plante". Hash er topskud (blomster) der er forarbejdet. Men det kan du jo selv finde ud af ved at søge lidt, hvis det skulle have interesse.
Mvh Farmand
Fremmede som besøger mine forældre ville nok stemple mig som hashrygende samfundstaber hvis de lugtede hashplanten.

Men hvor kan thc-frie hamp frø findes?
Evt. Hvilken slags frø (som kan købes på ethnoplanet) er ejnet til mit formål? Og er der nogle 'sjove ting' som kan anbefales på siden (klar til sjov) for så kunne jeg jo lige se på det... Deres 'urtejoints' ser sjove ud, men jeg tvivler på de har nogen effekt... Et hurtigt google viste ihvertfald at de urter de havde puttet i dem ikke var vildt populære... (malurt, rød fluesvamp

) Men tænkte om der var noget som var værd at købe, hvis jeg nu alligevel køber lidt frø derfra.
tak