Tusind tak alle sammen, det varmer her i sørgens stund

Lilleso skrev:
Problemet er at kæmpebjørnekloen spreder frø som rotter får unger, kunne forestille mig det var derfor de slagtede alt i en så stor omkreds. Ikke desto mindre kondolerer jeg for dit tab, så at sige. Det er sgu surt.
Ja det er en helvedes plante. Der var sådan set ikke særlig meget tilbage af dem, havde givet dem prygl med en stamme fra sidste års grow (hvilket resulterede i et ordentligt væskende "brand"mærke/vabel på armen da der kom et par dråber flyvende)
Der var et par skud fra ca. 7 planter på området, ikke særlig høje, men alligevel fik de en ordentlig dosis gift. Sidste år ramte de kun 2-3m² omkring planterne, i år fik de den helt store tur. Vedkommende må sku da have været stiv!
Ved ikke rigtigt om jeg kan nå det endnu, har som sagt en bunke små planter indenfor in case of raid udenfor eller lign. Har vist ca. 30 stk. ialt:
Danish Passion(#1)
Hindu Kush X LEB27 F2
Erdbeer X Early Durban F1
(Purple Peace X Apollo11) X Erdpurt
(Erdbeer X Alpine Rocket) X Danish Passion
(Trible Afghan Slam X Guerilla Gold3) X Danish Passion
DCF skunkmix planter 06 krydset med ukendt skunk (egen prod)
+ 2 stk. Royal Dane hos en ven
Har ingen tilbage af nedenstående (altså planter, kun frø)
MR. GROW
Royal Dane X lol26 (egen prod.)
Bwanas Finest
LEB27
LR (2 frø)
Ukendt pot
Ukendt skunk
Alt den planlægning til ingen nytte... Måske jeg skulle dyrke lidt LR, de kan da nå at blive færdige, har bare kun to frø. Sikkert hanner begge to
Men fuck det, det er risikoen ved guerilla. Må holde humøret højt og håbe på en laaang sommer