Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 02 aug 2025 07:23

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: OST?
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: North State :)
Nu når folk lægger billeder ind af deres planter, kan det så ikke være farligt hvis en politimand kigger forbi siden?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tannhäuser Gate
Medmindre du har skrevet dit fulde navn, adresse og cpr.nr. i din profil, er der vist ikke så meget at bekymre sig om. Politiet skal have en dommerkendelse for at at tracke din IP og det tvivler jeg meget stærkt på at en dommer vil udstede på baggrund af en mistanke om et par hampplanter. Desuden er der jo intet bevis for at det faktisk er dine, det kan jo være billeder du bare har hentet på nettet for at spille smart :wink:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

heh okay tak!..

PS: Det er billeder jeg har hentet fra nettet for at spille smart 8) næsten:D

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I geometriens hule, uha uha!
Hvis du er oprigtig bange for at blive busted af politiet, så brug et dæknavn. På andre, dog udenlandske foraer skriver folk "en som ikke er mig har ...."

Men det er dog ret utænkeligt, at du på nogen måde vil blive busted, det ville kun være, hvis du havde en kæmpe produktion eller lign., altså, hvor politiet ville kunne påpege, at der evt. var intentioner om videresalg.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Men det blir' endnu mere mystisk: Hvorfor hedder denne tråd "OST"? Og endnu vigtigere: Hvad satan laver den i forummet "Dyrkning"?

Snedige incognito-dreng, hva'?!

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Fordi politi er ost og fordi det er ulovligt at dyrke... det var jo grow billeder det handlede om... Men altså.. det var mine forældre der spurgte om det var en god idé at lægge mine planter ud på nettet.. så skulle lige hører om jeg løb en risiko...

Titel:
Hvis du er bekymret så benyt dig at proxy servere når du besøger sider som denne og poster billeder af dine billeder, jeg tror ikke du har nogen grund til bekymring, men selvfølgelig løber man en eller anden form for risiko ved at lægge billeder af sine planer op på nettet.

Er dog også tilhænger af den teori med, at de nok ikke udsteder en dommerkendelse, for at måske fange en knægt med lidt hamp i haven. Så længe det ikke er stor producktion med åbenlys vidersalg som formål, skulde du være okay med at poste et par billeder.

MVH
Piercer :twisted:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]