Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 02 aug 2025 23:12

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Moderator
Brugeravatar

Min strain skal have 53 - 63 dage i blomst, men hvornår skal de sættes i blomst udendørs hvis ikke de selv bestemmer sig for at gå i blomst? Eller lad mig spørge på en anden måde: Hvornår begynder der normalt at komme for meget nattefrost og dårligt vejr til at planterne trives udendørs?

På forhånd tak.

Titel:
Dedikeret medlem

Du spørger til hvordan de sættes i blomst hvis de ikke selv finder på det. Du kan jo fremprovokere det ved (ligesom med menneske-damer :D) at putte en pose over hovedet på hende - så skal den nok blomstre lidt ekstra skal du se...

Ved dog ikke om du har mulighed for det - du gror sku nok guerilla nu du er på alder med mig...

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Hey Ayers, ved godt hvordan fremprovokere det, men fed sammenligning :D

Mit problem er hvornår, hvis de skal have de 2 måneder i blomst dér, nytter det jo ikke at de står med mælkehvide tricomes i minusgrader. Hvornår vil det være optimalt at høste? / Hvor længe vil jeg kunne trække en færdigblomstring uden at planten tager skade grundet vejret udendørs?

Titel:
Dedikeret medlem

Det bedste svar jeg kan give dig: Vent på svar eller at dcf åbner :)

Et alternativ kunne være at lave hash af det hele - men skunk er der nu lidt over.

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Ayers Rock skrev:
Det bedste svar jeg kan give dig: Vent på svar eller at dcf åbner :)

Et alternativ kunne være at lave hash af det hele - men skunk er der nu lidt over.

Yeah det må jeg jo gøre så, men dér er nu også en del dyrkere her på boardet, så det skulle være muligt :)

Tror også jeg bibeholder det som skunk :) især fordi det minsker mit forbrug af tobak ret meget :)

Titel:
Medlem

hvilket strain? in/out/ kunstig eller drivhus-typen? diverse andre spørgsmål du kan give som jeg ikke har spurgt efter som er relevante?

dæk den til med sort/hvis plastik (hvid ud af og tape indenvendig)

Titel:
Moderator
Brugeravatar

hampdyrker skrev:
hvilket strain? in/out/ kunstig eller drivhus-typen? diverse andre spørgsmål du kan give som jeg ikke har spurgt efter som er relevante?

dæk den til med sort/hvis plastik (hvid ud af og tape indenvendig)

Ude White Russian. De står i potter så flytter dem bar i skyggen når de skal sættes i blomst og smider nogle sække sorte sække over. Men eller god ide med at have reflekterende materiale på ydersiden!

Jeg spørger egentlig bare mere generelt hvornår det optimale høstidspunkt rent kalender/temperaturmæssigt ville være, når de står udendørs og ikke i drivhus.

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: Jylland
He he,
Ja du bliver sandelig misforstået en del her.. LOL

Nu er det jo meget forskelligt hvornår den første frost sætter ind.
Men du skriver du har dem i potter.. så hvis du har mulighed for at sætte dem et beskyttet sted når den første frost kommer, så er der vel ikke den store panik.
Men regn med at de skal være klar til høst senest primo / medio oktober alt efter om du har mulighed for at beskytte dem lidt mod vejret.

En anden ting er også fugt, hvis du får meget tætte og kraftige topskud, og det får du forhåbentlig.. Ja så skal du være opmærksom på evt. mug i dine topskud. men en overdækning ved vedvarende regn kan gøre meget.

God fonøjelse.

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Imonol skrev:
He he,
Ja du bliver sandelig misforstået en del her.. LOL

Nu er det jo meget forskelligt hvornår den første frost sætter ind.
Men du skriver du har dem i potter.. så hvis du har mulighed for at sætte dem et beskyttet sted når den første frost kommer, så er der vel ikke den store panik.
Men regn med at de skal være klar til høst senest primo / medio oktober alt efter om du har mulighed for at beskytte dem lidt mod vejret.

En anden ting er også fugt, hvis du får meget tætte og kraftige topskud, og det får du forhåbentlig.. Ja så skal du være opmærksom på evt. mug i dine topskud. men en overdækning ved vedvarende regn kan gøre meget.

God fonøjelse.

Hey Mange takker, ja tror det er min dårlige tegnsætning. :D
Så vil jeg sigte imod en slut september-start oktober. Har nemlig mulighed for at beskytte dem for større byger osv. Jeg er godt nok også lidt spændt på hvilket køn de er, må jeg indrømme. Tror måske jeg laver en topning på et tidspunkt og sætter den afskårende top i blomst for at se hva dælen jeg roder med :D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]