Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 03 aug 2025 01:49

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 17 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Har gået og ventet på at få tilsendt et girokort/indbetalingshalløj som jeg så regnede med at betale i banken... men havde i min eufori over at prøve at dyrke for første gang helt svedt ud at man får ordrenummer pr mail og at man så bare skal betale................................

dvs at hvis jeg betaler det i dag eller i morgen, så går der måske 10 dage til jeg får frøene....

kan jeg stadig nå at dyrke udendørs hvis nu jeg først spirer dem 31.maj!?!?!?!? :( :( :( :(

Titel:
Medlem

PS.. noget om at de skulle dyrkes i starten af maj elelr sådan noget?

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Hvilke frø har du købt? Du kan sagtens nå det, dine planter bliver bare det mindre.

De gange (2) jeg har købt fra frøbanken er der gået 1-3 dage efter at de har modtaget pengene til frøene lå i postkassen. Så 10 dage tror jeg ikke der går

Mvh Farmand

Titel:
Medlem

to breve royal dane....

hvor meget mindre vil de så blive? sådan ca. ved det selvfølgelig kan variere, men... caaaaaaaaaaa.?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Tjek PM Mr. Hovedpillow

Titel:
Dedikeret medlem

Har en teori om at sommeren, ligesom vinteren, vil blive en måned forskudt. Men bare lad dem vokse til natterfrosten kommer, mere kan du ikke gøre.

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Søren Putte skrev:
Har en teori om at sommeren, ligesom vinteren, vil blive en måned forskudt. Men bare lad dem vokse til natterfrosten kommer, mere kan du ikke gøre.

Hvis de er auto-blomstrene så ja, ellers vil de bare gå i blomst normalt, og have en måned mindre i vegge perioden..

Titel:
Dedikeret medlem

Som jeg ser på det, så er det også mit første grow, og jeg kom selv for sent igang. Men det kan ikke ændres nu jo, og jeg stiler blot efter erfaring og det sjov der er i at gro sit eget. Så jeg kan kun håbe på det bedste, og lade vejrguderne om resten :wink:

Titel:
Medlem

Hej..
Jeg er lidt i samme situation. Bestilte frø den 21 Maj og betalte penge ind samme dag. Fik en mail d. 22 maj om at ordren var blevet ekspederet. I dag er det den 25. og har stadig ikke modtaget frø.
Kan ikke komme i kontakt med nogle på frøbanken på mail, og imens går dyrebare soltimer og spiringstid tabt :( :(
Jeg har bestilt Royal Dane blandt andet, håber de kommer hurtigt i blomst!'

Jeg har alle potter, gødning, jord, dolomitkalk og et nice guerilla spot, det er bare så frustrerende at jeg ikke kan få fat i nogle frø asap :cry:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Jeg venter også på frø bestilt via Frøbanken, men DCF forum har været nede i 2 dage nu, så mon ikke der bruges en del tid på at fixe diverse fejl på forum?
Giv dem lige et par dage til at få styr på det tekniske...

Titel:
Medlem

Der gik to dage fra jeg havde betalt til de var i min postkasse.

Kan godt være Frøbanken har travlt med kunder nu - mener jeg også at Xpert pointerede for mig. :P

Senest rettet af Mariannes 27 maj 2007 14:43, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Medlem

damn, lucky bastard :wink:
Jeg venter stadig.. Lidt frustrerende :?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

zomgwtf skrev:
damn, lucky bastard :wink:
Jeg venter stadig.. Lidt frustrerende :?

Kan godt følge dig.

Havde selv langt om længe fundet ud af ( med god hjælp fra DCF's mange hjælpsomme forumbrugere) 3 sorter som jeg så skyndte mig at bestille og betale med den forhåbning at jeg så kunne spire dem i weekende og lægge i jord Mandag, men det går ikke altid som præsten prædiker.
Nu er DCF forum nede og frøbanken svarer ikek tilbage på emails pt :cry:

Titel:
Medlem

Hvornår gik dine penge ind på deres konto gunnar?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

zomgwtf skrev:
Hvornår gik dine penge ind på deres konto gunnar?

Bestilte og fik bekræftigelsesmail d 22.
Betalte så direkte ind i Den Danske Bank d 23 så pengene skulle være synlige med det samme.
det skal så lige siges at jeg lavede en bøf.
Skrev modtager på som en bekendt jeg ved er hjemme i dagtimerne og derfor ville kunne modtage pakken direkte i tuilfælde af at den ikke kunne være i brevsprækken.
på den måde ville jeg kunne have frøende med det samme uden at skulle vente næste dag og afhente på posthuset ( postdanmark er besværlige heroppe).
Desværre viste det sig at min bekendte lige var taget 3 uger på ferie, så sendte straks en mail hvor jeg bad dem ændre modtageren til en anden bekendt som jeg ved ikke er på vej på ferie, og er hjemme i dagtimerne.
Denne mail blev mærket VIGTIG, men har endnu ikek fået svar på den.

Så pt aner jeg ikke om pakken er afsendt.
Om den er sendt til første modtager og dvs at jeg ikke ser dem før om 3 uger?
Om den blir afsendt til den nye modtager adr. eller hvad der sker?

Nu skriver de jo selv 7-10 dages leveringstid, så meget kan jo ske endnu, men ville da ønske at de i det mindste havde besvaret mailen om ændring af modtager adr. så jeg i det mindste vidste at de havde modtaget den og at pakken var på vej hen det rigtige sted.

Titel:
Medlem

De sender ikke pakkepost, men med brevpost såvidt jeg ved. Jeg fik jo som sagt en mail omkring at ordren var ekspederet Tirsdag og det virker underligt at det kan tage så lang tid for post Danmark at behandle en simpel postforsendelse, jeg mener, breve plejer at komme 1, max 3, dage efter de er afsendt.
Måske har de holdt tidlig pinseferie derinde.. :roll: Eller også har en af post-Jenserne set sig lun på brevet med godterne i :lol:

Mon man kan købe frø på staden til en rimelig penge og af nogle ordentlige sorter?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

min mail var kun en bekræftigelse på ordren og det ordre nummer jeg skulle bruge til indbetaling i DDB.

Jeg har endnu ikke modtaget mail om at selve ordren er blevet ekspedieret eller måske afsendt

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 17 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]