Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 20:47

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: North State :)
Hvad er straffen for at dyrke hamp .. ( på naboens grund) ..

Senest rettet af Theis-0n 22 apr 2007 17:19, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Jeg kunne forestille mig at straffen bliver hårdere end normalt da du jo stjæler et stykke af marken der vel er privat ejet? Desuden lyder det som et ret dårligt sted da chancerne for at landmanden opdager dine planter er stor.

Jeg ville finde et andet sted

Mvh Farmand

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Min have er 7500 m2 stor, men hans mark er altså det bedste sted :D . Og manden bor slet ikke på sjælland.. Har kørt en del cross på hans mark uden han opdagede det.. og så meget larmer planterne heller ikk...

Titel:
Dedikeret medlem

Så brug din egen have. Lad være med at plante på hans mark hvis han skal bruge den, det giver da også kun større chance for at straffe dig.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Jeg har plantet på en mark engang, det var nogle fandens flotte planter. Han høstede bare før mig!

Du har så meget have, hvorfor ikke benytte dig af det. Eller må du ikke for far og mor?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

heh .. Det er sku de fandes landmænd, de har så meget god jord og så spilder de det på æbler eller andet dårligt guf.. Grunden til det er at det er der der er mest sol... jeg tror der er sol 12 timer i døgnet eller sådan noget.. Men det er mest fordi min mor ikke vil have planterne i hendes have.. :evil: .. min far er ligeglad.. Så jeg overvejde også lidt om min gamle mor overhoved ville forstå hvad det var for nogle skønne planter der pludselig var i hendes køkkenhave.. Så længe hun ikke bruger dem i rarbaberkagen eller ligende...

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Du skal sgu ikke dyrke noget ulovligt på en andens regning.. - Det er for lavt.

Titel:
Medlem

:yeah:

Titel:
Hold dig fra privat ejendom der ikke er din, hvis du ønsker at dyrke gurillia bør du benytte dig af et offenlig område der liger øde hen.

At sætte en anden person i en kriminel situation ved at dyrke på hans jord, er på ingen måde god karma og bunder i dit eget ego og frygt for at stå ved det du gør.

Der næst bør du også tænke på at langt de fleste landmænds marker bliver fotograferet fra luften, for at tjeke om de ligge brak eller ej pga. EU støtte.

Tråden er lukket, da jeg ikke finder den gavnlig og falder uden for Psychedelias hensigter.

MVH
Piercer :twisted:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]