Jeg søger noget kemisk dyreaflivning, som kan få de fleste dyr og kravl til at forsvinde væk fra mit grow og evt også dræbe dem på stedet(desværre, men føler mig nødsaget til det).

4 dage efter mit grow var startet op så jeg flere dybttrådte spor fra rådyr/dådyr/elsdyr i bedet. HELDIGVIS var ingen af kimplanterne gået i stykker, og problemet blev klaret ved at overstrinte en lille jordbunke i nærheden. Har ikke set dem siden
Forleden skulle jeg så ud for at trimme toppen af nogle af mine planter, og øjner en gigantisk myrefarm som har ophobet sig under mine søde små planter, og nogle af planterne har "små bid" i de nederste kim-agtige blade som var det forårsaget af bladlus. Men okay.. så ligger jeg så der og ser om jeg kan få øje på nogle af de små spindemider som er blevet omtalt her på siden flere steder, jeg ser ingen spindemider. Men til gengæld kigger jeg pludselig lige fluks ind i hovedet på en 30-40cm lang hugorm på tykkelse med en stor tommelfinger.

Jeg blev fandeme chokket. Har aldrig set en slange i virkeligheden. Tænkte først på at fange den, ændrede dog mening lige straks da jeg så at det var en giftig hugorm og ikke en snog.. så jeg kylede vandflasken efter den hvorefter den hidsigt forsvandt mens den sagde "HHSSSHSH!".
Ikke nok med at mine planter langsomt fortæres af små rovædere, så risikerer jeg selv at blive hugget ned af slanger og kronvildt derude.
Ved godt denne besked kan forekomme useriøst, men er sgu af den opfattelse at der bare skal noget vildt pesticid til.
Der bliver fortalt for biobekæmpning af de der spindemider osv, men kan der købes noget vildere og kraftigere som ikke slår planter ihjel men kun dyr/insekter?